کلمة المفتاح قصد خرید / (260 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : تألهی، الهه ؛ برخوردار، ناصر ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری التصنيف ملی (12 صفحة - من 393 إلی 404 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندقصد خریدتبلیغات شفاهی الکترونیکیبازاریابی دیجیتال
-
2.
مؤلف : تألهی، الهه ؛ برخوردار، ناصر ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری التصنيف ملی (11 صفحة - من 405 إلی 415 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندقصد خریدرسانه های اجتماعیبازاریابی دیجیتال
-
3.
مؤلف : تألهی، الهه ؛ برخوردار، ناصر ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری التصنيف ملی (13 صفحة - من 416 إلی 428 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندقصد خریدبازاریابی دیجیتال
-
4.
مؤلف : غفاری، ابراهیم ؛ شهرکی، سمیرا ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری التصنيف ملی (13 صفحة - من 458 إلی 470 )
الکلمات المفتاحية:هراس اجتماعیحمایت اجتماعی ادراک شدهارزش ویژه برندقصد خریدسبکهای هویتبازاریابی دیجیتال
-
5.
كاتب مسؤول : شفیعیون، رسول ؛ مؤلف : اسدی مبارکه، جواد ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (16 صفحة - من 771 إلی 786 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندقصد خریددانش محصولتبلیغات دهان به دهان الکترونیک
-
6.
كاتب مسؤول : پورنقی، حافظ ؛ مؤلف : حقیقی، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»زمستان 1402 - شماره 17 (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:عادتتعاملقصد خریدآگاهی بخشیامید به عملکردارتباط ادراکیتبلیغات رسانه های اجتماعیانگیز لذت جویانه
-
7.
كاتب مسؤول : مختاری کلیج کلا، مریم ؛ مؤلف : قلی زاده ارات بنی، مهدی ؛ درزی اواتی، صدیقه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (14 صفحة - من 18 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:عادتتعاملقصد خریدپیوند درک شدهانتظارات عملکردتبلیغاتقصد خرید مشتریرسانههای اجتماعیاطلاعات
-
8.
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : عابدین، بهاره ؛ حسین زاده آهنگر، امیر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 68 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنگرش به برندقصد خریدافراد مشهورقدرت ستارهمصرفکنندگاننگرشاعتمادپژوهش
-
9.
كاتب مسؤول : زارعی، قاسم ؛ مؤلف : قضائی، فروزان ؛ راشدی زهرا، آراز ؛
مجلة:آموزش محیط زیست و توسعه پایدار»زمستان 1402 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 10 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایدارقصد خریددانش محیطزیستیرفتار مصرف پایدارنگرش به مصرف پایدار
-
10.
مؤلف : یاوری، زهرا ؛ خسرو، امیرمحمد ؛ تاج بخش سلطانی، پریسا ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»آذر 1402 - شماره 47 (12 صفحة - من 9 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریقصد خریدبازاریابی شبکههای اجتماعی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (74 مقالة)
- علمی-پژوهشی (34 مقالة)
- الف (13 مقالة)
- بین المللی (13 مقالة)
- ج (10 مقالة)
- B (9 مقالة)
- ملی (7 مقالة)
- C (6 مقالة)
- A (5 مقالة)
- د (4 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- A+ (3 مقالة)