کلمة المفتاح بازاریابی دیجیتال / (109 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : تألهی، الهه ؛ برخوردار، ناصر ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری التصنيف ملی (12 صفحة - من 393 إلی 404 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندقصد خریدتبلیغات شفاهی الکترونیکیبازاریابی دیجیتال
-
2.
مؤلف : تألهی، الهه ؛ برخوردار، ناصر ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری التصنيف ملی (11 صفحة - من 405 إلی 415 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندقصد خریدرسانه های اجتماعیبازاریابی دیجیتال
-
3.
مؤلف : تألهی، الهه ؛ برخوردار، ناصر ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری التصنيف ملی (13 صفحة - من 416 إلی 428 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندقصد خریدبازاریابی دیجیتال
-
4.
مؤلف : غفاری، ابراهیم ؛ شهرکی، سمیرا ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری التصنيف ملی (13 صفحة - من 458 إلی 470 )
الکلمات المفتاحية:هراس اجتماعیحمایت اجتماعی ادراک شدهارزش ویژه برندقصد خریدسبکهای هویتبازاریابی دیجیتال
-
5.
مؤلف : موسوی نافچی، سیدهادی ؛ كاتب مسؤول : حاتمی، علیرضا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (17 صفحة - من 2802 إلی 2818 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیمحتوای کاربرساختهبازاریابی دیجیتالبازاریابی شفاهی الکترونیک
-
6.
مؤلف : سماواتی، فاطمه ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی و ششمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری التصنيف ملی (19 صفحة - من 181 إلی 199 )
الکلمات المفتاحية:افزایش فروششرکت هابازاریابی دیجیتال
-
7.
مؤلف : آملی دیوا، زهرا ؛ زرگر، سید محمد ؛ كاتب مسؤول : دانایی، ابوالفضل ؛
مجلة:مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی»زمستان 1402 - شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 85 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:فرا ترکیبصنایع دریاییبازاریابی دیجیتال
-
8.
مؤلف : والافر، امیر ؛ زارعی، عظیم ؛ فیض، داود ؛ كاتب مسؤول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1402 - شماره 46 التصنيف الف (Ministry of Science (35 صفحة - من 223 إلی 257 )
الکلمات المفتاحية:فناوری بلاک چینروش کیوصنعت هوانوردیبازاریابی دیجیتال
-
9.
مؤلف : اوسطی، مریم ؛ آقایی، محمد ؛ کیماسی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : حسنقلی پوریاسوری، طهمورث ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»زمستان 1402 - شماره 67 التصنيف A (Azad University/ISC (41 صفحة - من 60 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریفروشگاههای زنجیرهایبازاریابی دیجیتالتجربۀ دیجیتال مشتریقابلیتهای بازاریابی دیجیتال
-
10.
مؤلف : شاهمرادی، سعید ؛ رستمی، مریم ؛ جعفری، آرمین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (11 صفحة - من 165 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت مدیریتتجارت الکترونیکارتباطات الکترونیکیبازاریابی دیجیتالصنعت دارو سازی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (28 مقالة)
- ملی (10 مقالة)
- الف (8 مقالة)
- بین المللی (8 مقالة)
- A (6 مقالة)
- B (4 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)