بهار 1402 - شماره 40 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
مؤلف : تازش، مریم ؛ کدیور، پروین ؛ کرامتی، هادی ؛ كاتب مسؤول : حسن آبادی، حمیدرضا ؛
(20 صفحة - من 9 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیری ویژهطرح آزمایشی تک آزمودنیاستنباطآموزیدرک مطلب
-
مؤلف : عطایی، فاطمه ؛ پاکدامن، شهلا ؛ كاتب مسؤول : شکری، امید ؛
(18 صفحة - من 29 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:هیجانات پیشرفتروانشناسی تیزهوشیراهبردهای مقابله شناختیپرطاقتی روانی
-
كاتب مسؤول : رستگار، احمد ؛ مؤلف : ثمری، فهیمه ؛
(12 صفحة - من 47 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:حمایت تحصیلیسرمایه های روانشناختیقلدری سایبری
-
مؤلف : دانشجو، فاطمه ؛ حسنی، حسین ؛ كاتب مسؤول : برزگر بفروئی، کاظم ؛
(18 صفحة - من 59 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانکمالگرایی منفیتنیدگی تحصیلیترس از ارزیابی منفیاجتناب تجربهای
-
مؤلف : فلاح، منوچهر ؛ چرامی، مریم ؛ احمدی، رضا ؛ كاتب مسؤول : غضنفری، احمد ؛
(16 صفحة - من 77 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:ادراک شایستگیدانش آموزان متوسطهبی انگیزگی تحصیلیادراک حمایت معلمان
-
كاتب مسؤول : قنبری، عفیفه ؛ مؤلف : هاشمی، سهیلا ؛ رشید، خسرو ؛
(10 صفحة - من 93 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتدانش فراشناختیآموزش مجازیبارشناختی مطلوببارشناختی
-
كاتب مسؤول : مصطفائی، علی ؛ مؤلف : سماواتی، میترا ؛
(10 صفحة - من 103 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:مشکلات یادگیریاختلالات یادگیری غیرکلامیمهارتهای عصب روانشناسی