پاییز و زمستان 1402 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : شهرکی، علی ؛ نصر اصفهانی، احمدرضا ؛ خلاقی، علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : لیاقت دار، محمد جواد ؛
(22 صفحة - من 2 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیاسترالیامطالعه کیفیآموزش فنی و حرفهای
-
مؤلف : مهدیان، راحله ؛ رضازاده بهادران، حمیدرضا ؛ ملکی، حسن ؛ كاتب مسؤول : پوشنه، کامبیز ؛
(22 صفحة - من 24 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:هویت ملیکتب درسیتحلیل مضموندوره دوم ابتدایی
-
مؤلف : بختیار، مریم ؛ جعفری، اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : خراسانی، اباصلت ؛
(24 صفحة - من 46 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت عملکردطراحی مدلتحلیل تمدانشگاه و موسسات آموزش عالی دولتی
-
مؤلف : حاتمی، جواد ؛ شهابی، سیده سارا ؛ طلائی، ابراهیم ؛ سجادی، سید مهدی ؛
(22 صفحة - من 70 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد تلفیقی: برنامه درسیتربیت شهروندی دیجیتال
-
مؤلف : نجاتی فر، سارا ؛ قمرانی، امیر ؛ آسنجرانی، فرامرز ؛ كاتب مسؤول : عابدی، احمد ؛
(18 صفحة - من 92 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزان تیزهوشعوامل تسهیل گرمدرسه در خانه ترکیبی
-
مؤلف : فتحی، رضا ؛ رستگار، احمد ؛ صیف، محمد حسن ؛
(23 صفحة - من 110 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:اهداف پیشرفتنشاط ذهنیبهزیستی دانشگاه
-
كاتب مسؤول : رفیعی، نوید ؛ مؤلف : سوهانی، محمد ؛
(21 صفحة - من 133 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه کارآفرینمدلسازی ساختاری تفسیریتکنیک دیمتلمدل گیب
-
مؤلف : خشکاب، شهربانو ؛
(22 صفحة - من 154 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاهاعضای هیات علمیتوسعه سرمایه انسانیشایستگیهای عمومی
-
مؤلف : نظرزاده زارع، محسن ؛ نورالهی، سعید ؛ كاتب مسؤول : محمدی، شیرکوه ؛
(15 صفحة - من 176 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:نهاد فراگیرارتباط دانشگاه و صنعتارزیابی سیاست
-
مؤلف : صابری، رضا ؛
(12 صفحة - من 191 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:برنامه ریزی آموزشیGISجغرافیپیش بینی جمعیتسیاست های آموزشی
-
مؤلف : ابراهیم آبادی، فرهاد ؛
(20 صفحة - من 203 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاهالزاماتپایاننامه گروهیرساله گروهی
-
مؤلف : علیمردانی، اکرم ؛
(26 صفحة - من 223 إلی 248 )
الکلمات المفتاحية:برونسپاریدلفی فازیفعالیت آموزشیدانشگاه سازمانیمدل چند شاخصه MADM
-
كاتب مسؤول : رودی، محمدتقی ؛
(21 صفحة - من 278 إلی 298 )
الکلمات المفتاحية:معلمانبرنامه درسیدوره متوسطهمشاوره برنامه درسی