زمستان 1402 - شماره 13
-
كاتب مسؤول : کرمی، اصغر ؛ مؤلف : سمیعی زفرقندی، مرتضی ؛ صفرنواده، مریم ؛
(32 صفحة - من 7 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:الگوی برنامه درسیبرنامه قصه گوییالگوی آموزشی هاکینزکیفیت یادگیری دانش آموزان ابتدایی
-
كاتب مسؤول : شفیع پورمطلق، فرهاد ؛ مؤلف : ملکی، هانیه ؛
(31 صفحة - من 41 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:علوم انسانیبرنامه درسیآینده پژوهیحکمت بازنگری
-
كاتب مسؤول : ثامتی، ناهید ؛ مؤلف : امامقلی وند، فاطمه ؛ افضلی، سعیده ؛ رستمی، مریم ؛
(32 صفحة - من 73 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیعوامل سازمانیعوامل اقتصادیعوامل موثر برعملکرد حرفهایموانع عملکرد حرفهای. عوامل ساختاری
-
كاتب مسؤول : بذرافشان، صابره ؛ مؤلف : زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ شریفی درآمدی، پرویز ؛ دلاور، علی ؛
(33 صفحة - من 107 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:رویکردشایستگیالگوی آماده سازیدانشجو معلمان آموزش ویژهسطوح شایستگی
-
مؤلف : اصیلیان، اشرف ؛ عجم، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : مومنی مهموئی، حسین ؛
(33 صفحة - من 141 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:بیشفعالیاعتبارسنجیبرنامه درسی مکملسازگار با مغزکمتوجهبیشفعالی/کمتوجه
-
كاتب مسؤول : اکبری پویانی، طیبه ؛ مؤلف : ستاری، علی ؛ حکیمی، سید یاسر ؛
(39 صفحة - من 175 إلی 213 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیآموزش ابتداییوحدت علومیکپارچگی دانشطرح تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران