Journal (Article count) |
---|
مجموعه مقالات گزارش های کارشناسی (مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی) 8 |
Journal مطالعات انقلاب اسلامی 2 |
Journal مطالعات هنر و رسانه 1 |
Journal مطالعات فرهنگ - ارتباطات 1 |
Category (Article count) |
---|
میان رشته ای 9 |
علوم سیاسی 2 |
علوم اجتماعی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 12 |
-
1.
Writer : اخوان، منصوره ؛ ابراهیمی نژاد، آرین ؛ قاسمی نژاد، عبدالرحیم ؛
Article Collection:گزارش های کارشناسی (مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی)»دی 1402 (28 page(s))
-
2.
Writer : قاسمی نژاد، عبدالرحیم ؛ محسنیان، سیدعلی ؛
Article Collection:گزارش های کارشناسی (مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی)»دی 1402 (5 page(s))
-
3.
Writer : مستمع، رضا ؛ محسنیان، سیدعلی ؛ شفیعا، سعید ؛ ارحامی، آسیه ؛ سهرابی، حامد ؛ قاسمی پیربلوطی، محمدامین ؛ حاجی حسنی، مبین ؛ قاسمی نژاد، عبدالرحیم ؛
Article Collection:گزارش های کارشناسی (مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی)»دی 1402 (18 page(s))
-
4.
Writer : شفیعا، سعید ؛ عبداللهی کرمانی، محمدصادق ؛ قاسمی پیربلوطی، محمدامین ؛ زراعت کیش، یوسف ؛ قاسمی نژاد، عبدالرحیم ؛ رنجبر، صادق ؛
Article Collection:گزارش های کارشناسی (مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی)»آذر 1402 (24 page(s))
- 5.
-
6.
Writer : محسنیان، سیدعلی ؛ قاسمی نژاد، عبدالرحیم ؛
Article Collection:گزارش های کارشناسی (مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی)»تیر 1402 (22 page(s))
- 7.
-
8.
Writer : قاسمی نژاد، عبدالرحیم ؛
Article Collection:گزارش های کارشناسی (مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی)»آبان 1401 (29 page(s))
-
9.
Corresponding Author : قاسمی نژاد، عبدالرحیم ؛ Writer : زمردی، رضا ؛ خیامی، عبدالکریم ؛
Journal:مطالعات هنر و رسانه»پاییز و زمستان 1401، دوره چهارم - شماره 2 (31 page(s) - From 127 to 157 )
Keywords:توییتررسانههای اجتماعیتلگراماینستاگراماخبار جعلیFake NewsInstagramTwitterTelegramsocial media
-
10.
Corresponding Author : قاسمی نژاد، عبدالرحیم ؛ Writer : نصراللهی، محمدصادق ؛
Journal:مطالعات فرهنگ - ارتباطات»بهار 1401 - شماره 89 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 63 to 90 )
Keywords:مخاطبشناسیفضای مجازیجذب مخاطبتلگرامشبکۀ اجتماعیaudience analysisAttractingCyberspaceTelegramSocial networkAudienceمخاطبپیامشبکههای اجتماعی مجازیــــشبکههای اجتماعیمجازیکاربرانسیاست