خلاصه ماشینی:
Keyword: Debate, Argument, Epistemology, TV & Radio, Political Establishment, Public Opinion * assistant Prof.
ir Study of Relationship between Media Consumption and Political Participation of Isfahan University Students By: Hossein Harsij, Ph. D.
The present study aims to examine the impacts of media consumption on political participation of Isfahan University students.
Research findings show that there is a significant correlation between mass media consumption and the level of political participation of the subjects.
Keyword: Political Participation, Mass Media, Students, Media Consumption * assistant prof.
Keyword: Grice, Gricean Cooperative Maxims, Discursive Semantics, News, Cooperative Principle assistant prof.
in media management, teacher in Azad Uni. communication science Email: hnikpour2007@gmail.
com Examining Media Right of Correction in Iranian and International Documents 1 * By: Ali Morad Heydari, Ph. D.
com Mass Media and Social Order A comparative study of citizens living in Tehran, London and Bombay * By: Mohammad Mehdi Labibi, Ph. D.
in political sociology of Allameh Tabatabaee Uni. Email: labibi_mehdi@yahoo.
) 10 5 تجزیه و تحلیل دادهها، نتیجه گیری و تبیین آنها 15 6 دستیابی به یافته ها و نکات جدید و مفید 10 7 کاربرد و اثربخشی برای رسانه و ارائه راهکارها 10 8 نحوه بیان، روانی و شیوایی (رعایت قواعد علمی نگارش) 10 9 رعایت قواعد علمی استناد درونمتن و پایان مقاله 10 10 اعتبار منابع مورد استفاده و مستندات معتبر و علمی 10 جمع امتیازها 100 فرم اشتراک فصلنامه علمی ـ پژوهشی «پژوهش های ارتباطی » لطفا .......