چکیده:
مدیران بخش عممی با پیچیدگی اشتغال در محی ای عممی ماج ستد. بابراین جد یک سیستم
چد بعدی از ادازه گیری عملکرد میتاد در تعیین جاب مم سازمان ای عممی کارساز باشد. در این
تحقیق از میان ابعاد متعدد ادازه گیری، رش زجیره ای دربار عملکرد عممی معرفی شد است ب تشریح
رابه ای س بعدی میان ابعاد ادازه گیری عملکرد- بعد ارزش ای رقابتی ، بعد جت گیری بعد داد ا
پیچیدگی ای ارزیابی عملکرد با در ظر گرفتن یژگی ای خاص مدیریتی – ااع اصلاحات عملکرد،
سیاست گذاری ا، رش ای ارائ خدمات ااع برام ا- گزارشگری عملکرد پرداخت شد است . مرا
شدن چین رش زجیره ای با ادازه گیری عملکرد یز فعالیت ای مدیریتی، ب مدیران عممی فرصت
تجرب جدیدی در درک چگگی راحی سیستم ای ادازه گیری عملکرد برای اعکاس پیچیدگی
سازمان ای عممی را ارائ میدد. م چین در این تحقیق ابعاد ادازه گیری عملکرد ب ر مزمان بکار
گرفت شد اد ک این امر میتاد ب مدیران عممی در اتخاب شاخص ای عملکرد ماسب در شرای
گاگن کمک کد باشد.
خلاصه ماشینی:
در این تحقیق از میان ابعاد متعدد اندازه گیری، روش زنجیره ای درباره عملکرد عمومی معرفی شده است و به تشریح رابطه ای سه بعدی میان ابعاد اندازه گیری عملکرد- بعد ارزش های رقابتی، بعد جهت گیری و بعد داده ها و پیچیدگیهای ارزیابی عملکرد با در نظر گرفتن ویژگیهای خاص مدیریتی – انواع اصلاحات عملکرد، سیاست گذاریها، روش های ارائه خدمات و انواع برنامه ها- و گزارشگری عملکرد پرداخته شده است .
بدین منظور، در این تحقیق برای کمک به درک بهتر سیستم های اندازه گیری عملکرد، زنجیره ابعاد اندازه گیری عملکرد (ارزش ، جهت گیری و اطلاعات )، با فعالیت های خاص مدیریت عمومی (اصلاح عملکرد، سیاست ، ارائه خدمات و برنامه ها) مرتبط شده است .
دیدگاه های ایده آل به نتایج برنامه های عمومی و هم چنین اهداف و ابعاد بیطرف توجه و تاکید دارند که از طریق 6New Public Management 7Frederickson 8Kamensky 9Bourckaert 10Kaplan & Norton 11Quinn &Rohrbaugh جمع آوری و گزارش داده های عملکردی واقعی، قابل اتکا و دقیق انجام می شود.