چکیده:
برندسازی شخصی، امروزه به یک مهارت جدید و پرطرفدار برای تمامی متخصصان تبدیل شده است. شناخته شدن به کسب موفقیت در محیط کسب و کار شبکه ای کمک میکند. روابط شخصی و اعتبار بالا در اقتصاد شبکه ای حقیقی به هنرمندان جوان و طراحان هنری کمک میکند پله های ترقی را طی کنند. معمولا مردم برندسازی را با بازاریابی مرتبط میدانند، همچنین در ذهن ما معمولا برابر با شیوه های فروش "تحمیل کننده" و تهاجمی است. آنها بازاریابی را گیج کننده میدانند. این مقاله مشکل هنرمندانی را که اغلب تعریف هویت هنری و فردی برایشان دشوار است مورد بحث قرار میدهد. مخصوصا برای این افراد، مفاهیم برند شخصی و برندسازی کاملا غیرضروری به نظر میرسد. روش تحقیق این مقاله بر اساس مطالعات کتابخانه ای و اسنادی و همچنین با رویکرد تحلیلی و توصیفی صورت گرفته است. هدف این مقاله برجسته سازی این موضوع است که بر اساس تیوری های موجود، ایجاد هویت هنری مرتبط با مهارت برندسازی شخصی، برای موفقیت فردی در حرفه هنرمندان و طراحان هنری جوان امروز بسیار مهم است.در پایان به این اشاره می شود که چگونه برندسازی شخصی، می تواند به یک مهارت جدید و پرطرفدار برای تمامی متخصصان تبدیل شود و باعث ایجاد انگیزه برای رقابت با سایر برندها و نیز ایجاد تمایز با سایرین کمک کند بنابراین مهارت برندسازی شخصی مبتنی بر کشف خود و خودشناسی، برای هنرمندان جوان و طراحان هنری امروزی درجهت موفقیت فردی آینده آنها بسیار مهم است و برای همه هنرمندان به عنوان شبکهای از متخصصان که دارای مهارت و دانش خاص و منحصر به فرد هستند ضروری است.
خلاصه ماشینی:
در پايان به اين اشاره مي شود که چگونه برندسازي شخصي، مي تواند به يک مهارت جديد و پرطرفدار براي تمامي متخصصان تبديل شود و باعث ايجاد انگيزه براي رقابت با ساير برندها و نيز ايجاد تمايز با سايرين کمک کند بنابراين مهارت برندسازي شخصي مبتني بر کشف خود و خودشناسي، براي هنرمندان جوان و طراحان هنري امروزي درجهت موفقيت فردي آينده آنها بسيار مهم است و براي همه هنرمندان به عنوان شبکهاي از متخصصان که داراي مهارت و دانش خاص و منحصر به فرد هستند ضروري است .
سوالات اساسي و فرضيه تحقيق : ١- چطور مي توان با بررسي اهميت برندسازي شخصي،به هنرمندان براي متمايز کردن کار خود و دستيابي به اهداف و افزودن ارزش به کار او،کمک کرد؟ ٢- اگر هنرمندان خود را به عنوان برندهاي شخصي درنظر بگيرند، عملکرد شخصي آنها به نحوي مثبت تحت تأثير قرار ميگيرد؟ روش تحقيق اين پژوهش بر اساس مطالعات کتابخانه اي و اسنادي و همچنين با رويکرد تحليلي و توصيفي صورت گرفته است ؛که در آن به اهميت و ضرورت برند سازي شخصي هنرمندان و طراحان هنري پرداخته شده است .
بنابراين ، شـايان ذکر اسـت که مهارت برندسـازي شـخصـي مبتني بر کشـف خود و خودشـناسـي، براي هنرمندان جوان و طراحان هنري امروزي درجهت موفقيت فردي آينده آنها بسيار مهم است و براي همه هنرمندان به عنوان شبکه اي از متخصصان که داراي مهارت و دانش خاص و منحصر به فرد هستند ضروري است هدف اهميت همه کارهايي که شما انجام ميدهيد و هر تجربه اي که ارائه ميدهيد بايد مطابق با مأموريت و ارزش هاي تعيين چشم انداز، شما باشد.