چکیده:
آموزش و تربیت کارکنان پلیس یکی از مهمترین ارکان مدیریت منابع انسانی پلیس در دنیاست.در قسمت اول،که در شماره قبل ارائه شد به این موارد پرداخته شد:اهمیت آموزش، جنبه حقوقی آموزشهای ناکافی کارکنان و افسران پلیس و نقش مدیران در آموزش کارکنان پلیس. این قسمت به این موارد میپردازد:آموزش درمقابل تربیت، که به تفاوت بین آموزش و تربیت میپردازد؛متغیرهای مؤثر بر یادگیری شامل متغیرهای فردی،وظیفهای یا اطلاعاتی و محیطی -آموزشی؛و اصول یادگیری.
خلاصه ماشینی:
"آموزش و تربیت کارکنان پلیس(قسمت دوم)
آموزش و تربیت کارکنان پلیس یکی از مهمترین ارکان
گونه توضیح میدهد:«تفاوت کم،اما بسیار مهمی بین آموزش و تربیت افراد
با استفاده از این تمایز،یک سازمان پلیس ممکن است افراد و کارکنان
کوهن اظهار میدارد که تفاوت عمده،این است که ممکن است،اهداف آموزش اولیه خودرا که همانا اکتساب مهارتهای لازم برای شغلی در سطح بالاتر
این اصل است که نحوه یادگیری بزرگسالان نسبت به کودکان متفاوت
4)ممکن است بزرگسالان اعتمادبهنفس خود را در توانایی یادگیری ازدست
7)محیط آموزش برای بزرگسالان میباید مناسب باشد؛زیرا آنها در محیط آرام بهتر یاد میگیرند؛
بررسی و تحلیل قرار گرفته و وظایف آن تعیین گردید که در این ارتباط تنها در
برای انجام مطلوب این وظایف،سطح مناسبی از مهارتها و دانش شغلی
انتخاب دقیق و هوشیارانه مواد و روش،امری بسیار ضروری و حساس در هر دوره میباشد که در قبل نیز بدان اشاره و تأکید شده است.
متغیرهای محیطی-آموزشی به هدف و منظوری که آموزش برای آن
منطقی است که هرچه فراگیرنده آموزش در اجرای وظایف خود بیشتر
آنها وظایف خود را بهدرستی انجام دهند و در این راه هیچ چیزی همچون
آگاهی و اطلاع از نتایج کار،میزان یادگیری را افزایش میدهد و این خود
میتوان نتیجه گرفت که رویه و روش واحدی برای آموزش و تربیت وجود ندارد و مؤثرترین آموزش،متکی بر عوامل زیر میباشد:
اصول یادگیری دیگری نیز در این زمینه ارائه شده است که بهصورت
نظر را دارا میباشند و آنها باید شرایط لازم برای این دستیابی را مهیا
6)به افراد فرصت دهند تا در برنامه آموزشی فعال باشند؛زیرا برای آنها"