چکیده:
پلیس چه وظایفی دارد؟آنها وظیفه خود را چگونه انجام میدهند؟اصولا وجود نیروی پلیس به چه منظوری است؟آیا مأموریت این نیرو محدود به«اجرای قوانین»یا«جلوگیری از وقوع جرم»است؟ در قسمت اول به بررسی مسائل فوق پرداختیم.اینک در این قسمت به ترتیب به بیان نظرات و ارزیابی عمومی از عملکرد پلیس، انتظارات مردم و میزان رضایتمندی آنان از اقدامات پلیس،اختلاف پلیس و مردم در خصوص تعیین اولویتهای پلیسی پرداخته و در خاتمه به جمعبندی و نتیجهگیری از کلیه مباحث فوق میپردازیم.
خلاصه ماشینی:
"یعنی این عقیده که معمولا سرویسهای عمومی باید در یک جامعه مبتنی بر
پلیس حاوی هیچگونه رضایت عمومی نمیباشد،ولی موارد تهیه شده توسط
است تنها بر تجربهء به دست آمده از بخشی از آنچه پلیس انجام میدهد،
پلیس(برای مبادرت به امور پلیسی)این است که روش برخورد و تعامل پلیس با
پلیس ارتباط برقرار مینمایند،از نتیجهء تماس خود رضایت کمتری دارند.
میزان رضایتمندی در تماسهایی که از جانب مردم با پلیس برقرار شده است:
آخرین و عمدهترین بررسی به عمل آمده از نظریات عمومی که توسط مری1از جانب کمیسیون بررسی صورت قرار گرفته است،بیانگر عاملی کلیدیتر
که سطح رضایت عمومی در مواقعی که احساس میکردند پلیس به آنجا آنها
قراین زیادی وجود دارد که نشان میدهد پلیس نباید اهمیت چنین حوادثی
پلیس را به یاری میطلبند،این است که تماس یا فراخوانی آنها منجر به اعزام
این نظر در مرتبه بالاتری قرار گرفته است.
نمایندگی پلیس صورت گرفت،لیستی از وظایف و اولویتهای پلیسی به پاسخ دهندگان ارائه،و از آنان خواسته شد بر حسب اهمیت،آنها را طبقهبندی نمایند
گشت پیاده،رقم متوسط 06 درصدی را به خود اختصاص داده است که البته این رقم در مقایسه با رقم 42 درصدی مربوط به گشت سواره،رقم بالایی
جامعه بر این باور است که پلیس در حد و سطح پیشبینی شده در حال
این نکته در بررسی سال 6991،که به گزارش روابط پلیس با مردم
پیاده،تا حدودی انعکاس این حقیقت باشد که آنها از پلیس میخواهند فعالیت
پلیس،گزارشی است که در یکی از تحقیقات به عمل آمده وجود دارد.
این موضوع،اختلاف موجود میان جامعه و پلیس را در خصوص"