خلاصه ماشینی:
"بنابراین: *نتیجۀ آزمون فرضیۀ صفر(شمارۀ 3) مشخص ساخت که دانشآموزان دختر و پسرایرانی درک مشابهی از اهمیت تربیتبدنی وورزش مدرسهای در مقایسه با درس قرآن دارند 50/0>p،3-fd،08/5-?2X .
*نتیجۀ آزمون فرضیۀ صفر(شمارۀ 5) مشخص ساخت که دانشآموزان دختر و پسرایرانی درک مشابهی از اهمیت تربیتبدنی وورزش مدرسهای در مقایه با درس علوم دارند )50/0>p،3-fd،19/1-?2X( در کشور ما،درسعلوم در برنامۀ درسی تمامی پایههای تحصیلیوجود دارد و این درس یکی از دروس اصلیمحسوب میشود.
*نتیجۀ آزمون فرضیۀ صفر(شمارۀ6)مشخص ساخت که دانشآموزان دختر و پسرایرانی درک مشابهی از اهمیت تربیت بدنی وورزش مدرسهای در مقایسه با درس ریاضی دارند.
بنابراین: *نتیجۀ آزمون فرضیۀ صفر(شمارۀ 7)مشخصساخت که دانشآموزان دختر و پسر ایرانی از اینپیامد که«تربیتبدنی و ورزش مدرسهای کمکمیکند تا بدنی آماده و سالم داشته باشیم»درکمشابهی دارند )50/0>p،2-fd،53/3-?2X( .
*نتیجۀ آزمون فرضیۀ صفر(شمارۀ 9)مشخصساخت دانشآموزان دختر و پسر ایرانی از این پیامدکه«تربیتبدنی و ورزش مدرسهای کمک میکند تابرای شرکت در مسابقات ورزشی آمادگی پیدا کنیم»درک مشابهی دارند )50/0>p،2-fd،14/1-?2X( .
*نتیجۀ آزمون فرضیۀ صفر(شمارۀ 13)هویداساخت که دانشآموزان دختر و پسر ایرانی از این پیامد که«تربیتبدنی و ورزش مدرسهای کمکمیکند تا به خودمان بیشتر احترام بگذاریم»درکمشابهی ندارند )50/0>p،2-fd،50/6-?2X( .
*نتیجۀ آزمون فرضیۀ صفر(شمارۀ 14)آشکارساخت که دانشآموزان دختر و پسر ایرانی از این پیامدکه«تربیتبدنی و ورزش مدرسهای کمک میکند تابرای رفتن به مدرسه شوق داشته باشیم»درک مشابهیندارند )50/0>p،2-fd،88/11-?2X( .
*نتیجۀ آزمون فرضیۀ صفر(شمارۀ 15)مشخصساخت که دانشآموزان دختر و پسر ایرانی از این پیامدکه«تربیتبدنی و ورزش مدرسهای کمک میکن د تابه دیگران بیشتر احترام بگذاریم»درک مشابهی ندارند )50/0<p،2-fd،53/22-?2X( ."