موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 35 |
حسابداری 8 |
اقتصاد 6 |
میان رشته ای 5 |
علوم اجتماعی 3 |
حوزه سلامت 2 |
علوم تربیتی 2 |
اخلاق 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 63 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 11 |
علمی-پژوهشی 10 |
الف 2 |
علمی-ترویجی 1 |
-
31.
نویسنده : قدوسی، سپیده ؛ نایب زاده، شهناز ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 2 (17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتجاذبه های هیجانیتمرکز تنظیمیجاذبه های تبلیغجاذبه های منطقی
-
32.
نویسنده : پارسائیان، حمیده ؛ نایب زاده، شهناز ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 2 (15 صفحه - از 179 تا 193 )
کلیدواژه ها:دانشگاه آزاداسلامیتحلیل رقابتیمایکل پورتر
-
33.
نویسنده : اخوان قالیباف، مهدیه ؛ نایب زاده، شهناز ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1396 - شماره 33 رتبه C (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 113 تا 133 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیاعتمادخودکارآمدیرفتار شهروندی سازمانیتعهد احساسی به سازمانحمایت سازمانی دریافتی
-
34.
نویسنده : حیاتی، مریم ؛ معین الدین، محمود ؛ نایب زاده، شهناز ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1396، سال دوازدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 139 تا 149 )
کلیدواژه ها:اخلاق سازمانیویژگی های جمعیت شناختیفلسفه اخلاقیوضعیت اخلاقی سازمانقضاوت حسابداران
-
35.
نویسنده : دانشیان، مرجان ؛ نایب زاده، شهناز ؛ معین الدین، محمود ؛ اقبالی، اکرم ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1395، سال یازدهم - شماره 32 (25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:تبلیغات شفاهیوفاداری به برندتجانس تصویر استفاده از برندتجانس تصویر استفاده کننده از برندتجانس شخصیت برند
-
36.
نویسنده : مرتضی زاده، افشین ؛ نایب زاده، شهناز ؛ صادقیان، ابوالفضل ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1395، سال یازدهم - شماره 31 (12 صفحه - از 33 تا 44 )
کلیدواژه ها:تناسب ادراک شدههدیه تبلیغاتیارزیابی کلی مصرف کنندهماهیت هدیهماهیت محصول
-
37.
نویسنده : قهرمانی، سودابه ؛ نایب زاده، شهناز ؛ داوودی، ابوالفضل ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (9 صفحه - از 374 تا 382 )
کلیدواژه ها:بازارگرایی تعهد سازمانی بازاریابی سبز رضایت کارکنان
-
38.
نویسنده : فرحی، معصومه ؛ نایب زاده، شهناز ؛ داوودی، ابوالفضل ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (9 صفحه - از 323 تا 331 )
کلیدواژه ها:بازارگرایی تعهد سازمانی بازاریابی سبز رضایت کارکنان