مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت بازاریابی 1 |
نشریه کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 1 |
-
1.
نویسنده : ده بینی، نیوشا ؛ غلامی، عبدالخالق ؛ نویسنده مسئول : حقیقی، محمد ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 85 تا 110 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندتصمیمگیری به خریدکالای لوکس ورزشیبرجستگی برند
-
2.
نویسنده : ده بینی، نیوشا ؛ حقیقی، محمد ؛ غلامی چنارستان علیا، عبدالخالق ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1396، سال دوازدهم - شماره 36 رتبه C (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 35 تا 57 )
کلیدواژه ها:لوازم خانگیبرجستگی برندتصمیمگیری به خرید