مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری 3 |
نشریه رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت 2 |
نشریه مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره) 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
حسابداری 3 |
مدیریت 2 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 6 |
-
1.
نویسنده : شكيب، بهناز ؛ غچه بیگلو، لعیا ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان1402، دوره جدید - شماره 63 (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیعامل انسانیعوامل فنیمهندسی مجدد فرایند کسبوکار
-
2.
نویسنده : شكيب، بهناز ؛ غچه بیگلو، لعیا ؛ کریمی، سبحان ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1401- شماره 36 (14 صفحه - از 99 تا 112 )
کلیدواژه ها:کسب و کارنوآوری بازنوآوری بستهنوآوریمدل کسب و کارشـرکتبـهنوآوری مدل کسب وکـاربـافناوریسازمانهـا
-
3.
نویسنده : شکیب، بهناز ؛ سلطانیان، عادل ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 30 (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابیبازاریابی الکترونیکیتجارت الکترونیک.بازاریابیبازاراستراتژیاستراتژی بازاریابی الکترونیکیاطلاعاتموتورهای جستجوبازاریابی دیجیتالوبلاگمشتری
-
4.
نویسنده : شكيب، بهناز ؛ كريمي سراحي، سبحان ؛
مجله:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»تابستان 1400 - شماره 26 (22 صفحه - از 179 تا 200 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریعشق برندتبلیغات دهان به دهانارزش سودمندگرایانهبازاریابی بازیگونهاسنپ فودمشتریمشتریانعشقمصرفکننده
-
5.
نویسنده : شکیب، بهناز ؛ رضانژاد، بابک ؛ حیدری، محمود امین ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399، دوره جدید - شماره 42 (22 صفحه - از 55 تا 76 )
کلیدواژه ها:سرمایه انسانیبستر اسلامیرویکرد تحلیل محتوابهرهوری منابع انسانی
-
6.
نویسنده : شکیب، بهناز ؛ رضانژاد، بابک ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1399، دوره جدید - شماره 38 (18 صفحه - از 41 تا 58 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریمدیریت تجربه مشتریبانک ملت اصفهان