کلیدواژه ارزشهای محوری / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : علیزاده، مهدی ؛
مجله:فرهنگ در دانشگاه اسلامی»بهار 1401 - شماره 42 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 205 تا 223 )
کلیدواژه ها:دانشگاهفرهنگ سازمانیارزشهای محوریکارکنانفرهنگسازمانیشناسایی
-
2.
نویسنده مسئول : موسوی، سید فرید ؛ نویسنده : آذر، عادل ؛ خداداد حسینی، حمید ؛
مجله:مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی»زمستان 1400، دوره چهارم - شماره 14 رتبه ب (وزارت علوم (30 صفحه - از 85 تا 114 )
کلیدواژه ها:مدیریت نوآوریرویکرد ترکیبیارزشهای محوریموسسات بانکیمدل سرآمدی نوآورینوآوریمدیریت
-
3.
نویسنده : هاشمی سیاوشانی، محمد ؛ قربانی، محمدحسین ؛ نویسنده مسئول : جوادی پور، محمد ؛
مجله:مدیریت منابع انسانی در ورزش»بهار و تابستان 1400 - شماره 16 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 239 تا 253 )
کلیدواژه ها:مدیریت منابع انسانیبرنامه راهبردیوزارت ورزش و جوانانارزش های محوریکارکنانمدیرانبرنامهتدوینوزارتخانهضعف
-
4.
نویسنده : حسینپور، داود ؛ قربانیزاده، وجهالله ؛ علیاکبری، حسن ؛ زارع، حسن ؛
مجله:چشم انداز مدیریت دولتی»زمستان 1397 - شماره 36 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 152 تا 175 )
کلیدواژه ها:کارآفرینیخط مشی گذاریتحلیل مضمونارزش های محوری
-
5.
نویسنده مسئول : جبله، مرتضی ؛ نویسنده : حسن پور، حسینعلی ؛
مجله:مهندسی تصمیم»بهار 1395، سال دوم - شماره 6 (16 صفحه - از 33 تا 48 )
کلیدواژه ها:ارزش های محوریاسلامیتصمیم گیری با معیارهای چندگانهچابکی زنجیره تامیناوزان تولیدکنندگان و توزیع کنندگان
-
6.
نویسنده : نیازآذری، کیومرث ؛ کاظمیان، مهرانه ؛ نیاز آذری، مرضیه ؛
مجله:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»زمستان 1393، سال پنجم - شماره 2 ISC (18 صفحه - از 5 تا 22 )
کلیدواژه ها:استراتژیرهبریآموزش عالیفنآوری اطلاعات و ارتباطاتمهندسی فرهنگیارزشهای محوریفنآوری ارتباطات و اطلاعاتهمبستگی
-
7.
نویسنده : عباسی، ملوک ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»تابستان 1392 - شماره 74 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 9 تا 42 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردمعیارهای ارزیابیرسانه ملیمدیریت رسانهبومی سازی مدل تعالیارزش های محوری
-
8.
نویسنده : خداداد حسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ احمدی، پرویز ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1390 ، دوره پانزدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 201 تا 222 )
کلیدواژه ها:ارزشهای محوریسرآمدی بازاریابیمعیار و رویکرد ترکیبیالگوی معادلات ساختاری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)