کلیدواژه تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی / (22 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ضامن، محسن ؛ صادقی، فرزاد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (80 صفحه - از 375 تا 454 )
کلیدواژه ها:تمایل به پرداختارزش ویژه برندتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیهویت برند مشترینگرش به نام تجاری
-
2.
نویسنده : مطلبی کیا، سید محمدرضا ؛ کمالی اردکانی، محمود ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (13 صفحه - از 2238 تا 2250 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتارزش ویژه برندتبلیغات دهان به دهانتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیقصد خرید مصرف کننده
-
3.
نویسنده : فروتن، پریا ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (16 صفحه - از 318 تا 333 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهان به دهان الکترونیکیبازاریابی دیجیتالتصمیمات خرید مصرف کننده
-
4.
نویسنده : تاجفر، امیرهوشنگ ؛ بختی، مهدی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (18 صفحه - از 146 تا 163 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی تصویر برند قصد خرید آنلاین شبکه مجازی
-
5.
نویسنده : بحرینی، مرجان ؛ نوربخش، پریوش ؛ نویسنده مسئول : عبدالملکی، حسین ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1401 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 58 تا 69 )
کلیدواژه ها:وفاداریتیراندازیصحه گذاریتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
-
6.
نویسنده : سید صفوی زاده، مهدی ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (16 صفحه - از 981 تا 996 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی تصویر برند قصد خرید آنلاین تجربه خرید آنلاین
-
7.
نویسنده : الفپورتراکمه، مریم ؛ نصیری، سپیده ؛ محمدی فام، سینا ؛ نویسنده مسئول : انصاری، منوچهر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 953 تا 973 )
کلیدواژه ها:مشارکت اجتماعیارزش ویژه برندتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیهرم ارزش ویژه مشتری محوررسانههای اجتماعیاطلاعاتارزش ویژهاجتماعی
-
8.
تدوین مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در روابط بین فردی کاربران رسانه های اجتماعی با رویکرد کیفی
نویسنده : عباس زاده، محمدرضا ؛ نسیمی، محمد علی ؛ دیده خانی، حسین ؛ نویسنده مسئول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجله:رسانه»پاییز 1400 - شماره 124 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 5 تا 28 )
کلیدواژه ها:رسانه های اجتماعیتئوری داده بنیادتبلیغات دهان به دهانتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیروابط بین فردی برخط
-
9.
نویسنده مسئول : عبدالملکی، حسین ؛ نویسنده : خدایاری، عباس ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1400 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 51 تا 60 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهان به دهان الکترونیکیقصد حضور مجددعوامل انتزاعیعوامل عینی
-
10.
نویسنده : نکوئی، فرزانه ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 56 (جلد پنجم) (12 صفحه - از 172 تا 183 )
کلیدواژه ها:نوآوریاعتماد مشتریتسهیم دانشزبان مشترکتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیرابطه درک شده
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (6 مقاله)
- بین المللی (5 مقاله)
- A (1 مقاله)
- C (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)