کلیدواژه رسانه های اجتماعی / (443 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
نویسنده : کمندی، محسن ؛ قلی پور، آرین ؛ نویسنده مسئول : اسماعیلی، ندا محمد ؛
مجله:مدیریت دولتی»بهار 1402، دوره پانزدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 119 تا 148 )
کلیدواژه ها:کارمندیابیرسانههای اجتماعیشخصیت برند کارفرماقصد پیگیری شغل
-
32.
نویسنده : علی شریفی، مهدی ؛ هاشم زهی، نوروز ؛ عقیلی، سید وحید ؛ نویسنده مسئول : رحمان زاده، علی ؛
مجله:رسانه و فرهنگ»بهار و تابستان 1402 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 273 تا 297 )
کلیدواژه ها:فضای مجازیرسانه های اجتماعیتوسعه بازاریابی اجتماعیسازمان صدا و سیمای ایران
-
33.
نویسنده : عین الهی، تکتم ؛ محرمی، دکتر توحید ؛ فرهنگی، دکتر علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : خجسته باقرزاده، دکتر حسن ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 44 تا 52 )
کلیدواژه ها:رسانههای اجتماعیشاخص های اخلاقعقلانیت اسنلنسیاست گذاری عقلانی
-
34.
نویسنده : هولاسو، سمیه شمسی ؛ موسوی، دکتر سید سیامک ؛ شاهین پور، دکتر علی ؛ نویسنده مسئول : قره بیگلو، دکتر حسین ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 36 تا 43 )
کلیدواژه ها:اخلاقرسانه های اجتماعیاینستاگرامتبلیغات آنلاینلذت گناه
-
35.
نویسنده : رضی پور، پرنیا ؛
مجله:راهبرد اجتماعی فرهنگی»بهار 1402 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم (28 صفحه - از 173 تا 200 )
کلیدواژه ها:آسیبهای فرهنگیرسانههای اجتماعیاینستاگرامراهبرد دادهبنیادلطمه فرهنگی
-
36.
نویسنده : عصاریان، محمد امین ؛ علی پور درویشی، زهرا ؛ حسن مرادی، نرگس ؛ نویسنده مسئول : مهرانی، هرمز ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 59 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 92 تا 100 )
کلیدواژه ها:برندسازیبازاریابی اجتماعیرسانههای اجتماعیتئوری داده بنیادفروشگاههای آنلاین
-
37.
نویسنده مسئول : نیازی، عیسی ؛ نویسنده : باقری، رامین ؛ بقائی، سعید ؛ جلائیان دهقانی، محمد ؛
مجله:زیست بوم نوآوری»بهار 1402، دوره سوم - شماره 1 (21 صفحه - از 46 تا 66 )
کلیدواژه ها:تصویر برندوفاداری به برندرسانه های اجتماعیتمایل به پرداخت قیمت بالاترآگاهی برند
-
38.
نویسنده : گودرزی، عباس ؛ مهربانی، قربانعلی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (18 صفحه - از 910 تا 927 )
کلیدواژه ها:تبلیغات سیاسیرسانه های اجتماعیانتخابات مجلس شورای اسلامیبازاریابی سیاسیجهاد تبیین
-
39.
نویسنده : فرج زاده خیاوی، غلامعلی ؛ حبیب زاده، اصحاب ؛ جعفری، علی ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (17 صفحه - از 1927 تا 1943 )
کلیدواژه ها:هویترسانه های جمعیرسانه های اجتماعیآگاهی از هویت ملیهویت ملینوجواناناجتماعیارتباطاتاطلاعاتپرسشنامهسیاسی
-
40.
نویسنده : قربانی دینانی، حسن ؛ معلمی نیا، بابک ؛ عمرانی قهجاورستانی، مینا ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (18 صفحه - از 193 تا 210 )
کلیدواژه ها:رسانه های اجتماعیتعامل با برندارتباطات با برندکیفیت رابطه با برند
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (153 مقاله)
- الف (42 مقاله)
- علمی-پژوهشی (40 مقاله)
- علمی-ترویجی (12 مقاله)
- بین المللی (10 مقاله)
- A (10 مقاله)
- B (10 مقاله)
- ج (10 مقاله)
- A+ (6 مقاله)
- ملی (4 مقاله)
- د (2 مقاله)
- C (2 مقاله)