کلیدواژه قصد خرید دنبالکنندگان / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : مردانه، شکراله ؛ یاراحمدی، فتانه ؛ نویسنده مسئول : میرمهدی، سید مهدی ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»بهار 1402 - شماره 5 (24 صفحه - از 86 تا 109 )
کلیدواژه ها:سلبریتیهای رسانه اجتماعیهمانندسازی دنبالکنندگانقصد خرید دنبالکنندگانپلتفرم رسانه اجتماعیروابط فرااجتماعیسلبریتیاجتماعیرسانة اجتماعیرسانههای اجتماعی
-
2.
نویسنده : حاتمی، علیرضا ؛ لبافی، سمیه ؛ نویسنده مسئول : شریفی، سید مهدی ؛
مجله:زن در فرهنگ و هنر»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 490 تا 518 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیاقناعاینستاگرامبازاریابی شفاهی الکترونیکتاثیرگذاران زنتبلیغات شفاهی الکترونیکقصد خریداطلاعاتقصد خرید دنبالکنندگانزنانکاربراندنبالکنندگان
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه بررسی های مدیریت رسانه 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)