کلیدواژه Customer relations / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : یزدانی، احسان ؛ نعامی، عبدالله ؛ نویسنده مسئول : هاشمی، سید محمود ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1401، سال دوازدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 507 تا 527 )
کلیدواژه ها:کارآفرینیفناوری اطلاعاتشهر تهرانکسب و کارمحله محوریارتباط با مشتری
-
2.
نویسنده : Zare، Zohreh ؛
مجله:Journal of Management and Accounting Studies»March 2015, Volume 3 - Number 1 (6 صفحه - از 63 تا 68 )
کلیدواژه ها:Performance ImprovementE-businessBarriers to entryCustomer relationsE-StrategySMESMEsIranIranian SMEsInternet