پاییز و زمستان 1399 - شماره 15 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده : زارع، حسین ؛ شریفی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : چرامی، فاطمه ؛
(18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:اختلال یادگیریحافظه کاریانعطافپذیری شناختیتوانبخشی شناختی رایانهای
-
نویسنده : سعادتی، سمیه ؛ مینائی، اصغر ؛ گرامی پور، مسعود ؛ نویسنده مسئول : مقدم زاده، علی ؛
(17 صفحه - از 19 تا 35 )
کلیدواژه ها:کنکور سراسریکارکرد افتراقی سوالمدلیابی تشخیصی شناختیمدل غیرجبرانی دیناریاضی
-
نویسنده مسئول : ادیب نیا، فائزه ؛ نویسنده : شمس اسفندآباد، حسن ؛
(19 صفحه - از 37 تا 55 )
کلیدواژه ها:دانشآموزحمایت اجتماعیباورهای فراشناختیاضطراب مدرسه
-
نویسنده : طبایی، سمانه سادات ؛ زندوانیان، احمد ؛ نویسنده مسئول : رحیمی، مهدی ؛
(16 صفحه - از 57 تا 72 )
کلیدواژه ها:تکلیف خلاقانهتکلیف غیرخلاقانههدف همکارانههدف رقابتیحس استقلال
-
نویسنده مسئول : جناآبادی، حسین ؛ نویسنده : مرزیه، افسانه ؛ ابراهیمی، محدثه ؛
(17 صفحه - از 73 تا 89 )
کلیدواژه ها:هیجانات منفی تحصیلیمهارتهای مطالعه و یادگیریخودناتوانسازی تحصیلی
-
نویسنده : پور داود، محمد ؛ کچوئیان جوادی، رضا ؛ احقر، قدسی ؛ نویسنده مسئول : یوسف زاده، محمد رضا ؛
(16 صفحه - از 91 تا 106 )
کلیدواژه ها:ارزیابیعملکرد آموزشیلگوی والدورفعملکرد تربیتیمراکز پیشدبستانی
-
نویسنده : شریفاتی، سکینه ؛ مقامی، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : رجبیان ده زیره، مریم ؛
(21 صفحه - از 107 تا 127 )
کلیدواژه ها:دانشجویانچندرسانهای آموزشیبهزیستی ذهنیالگوی آشورجو انگیزشی درک شده
-
نویسنده مسئول : محققی، حسین ؛ نویسنده : محققی، آذر ؛ افشار، معصومه ؛
(16 صفحه - از 129 تا 144 )
کلیدواژه ها:نگرشریاضینرمافزار آموزشیالگو گانیه و بریگزسطوح شناختی
-
نویسنده مسئول : سپهوند، تورج ؛ نویسنده : میرچناری، مهناز ؛
(16 صفحه - از 145 تا 160 )
کلیدواژه ها:دانشآموزانیادگیری خودتنظیمیباورهای ضمنی هوشتیزهوش و عادی
-
نویسنده : محمدی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : روشن چسلی، رسول ؛
(21 صفحه - از 161 تا 181 )
کلیدواژه ها:کمالگراییاضطراب اجتماعیشفقتبهخود
-
نویسنده مسئول : حبیبی کلیبر، رامین ؛
(22 صفحه - از 183 تا 204 )
کلیدواژه ها:عملکرد تحصیلیانعطافپذیری شناختیپردازش هیجانیکنترل هدفمند
-
نویسنده : کبیری، علی اکبر ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ ریوندی، ریحانه ؛ نویسنده مسئول : قاسمی، علی ؛
(20 صفحه - از 205 تا 224 )
کلیدواژه ها:فلسفه برای کودکاندانش آموزانانگیزش پیشرفتخوشبینی تحصیلیفناوریهای آموزش