تابستان 1402 - شماره 59 رتبه A+ (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : ذهبی، ثمین ؛ خدایاری، بهناز ؛ نویسنده مسئول : اسدی، عباس ؛
(20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:تمایل به خریدتمایل به سفرنگرش به برند و تبلیغاتسطح درگیری ذهنی مشتری
-
نویسنده : کاسه گرها، مهدی ؛ گیلانی پور، جواد ؛ مختاری، مهران ؛ نویسنده مسئول : تقی پوریان، محمد جواد ؛
(22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:بازاریابی کارآفرینانهبازاریابی نوینبانکداری شرکتی
-
نویسنده مسئول : ابراهیم پور، امیر ؛ نویسنده : رشادت جو، حمیده ؛ ذوالفقاری صادق، امیر حسین ؛ خسروی، نیره ؛ مهدی پور اوجانی، نسترن ؛
(18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها:خدمات پزشکیاستارتاپزیستبوم
-
نویسنده : لطفی آشتیانی، سید محمد حسین ؛ تبریزیان، بیتا ؛ نویسنده مسئول : جلالی، سید مهدی ؛
(25 صفحه - از 61 تا 85 )
کلیدواژه ها:بانکداریرضایتوفاداریبخشش مشتریبازآفرینی خدمات
-
نویسنده مسئول : محسنی مهر، کیومرث ؛ نویسنده : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
(26 صفحه - از 87 تا 112 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندآگاهی برندبانک سپهکیفیت ادارک شده
-
نویسنده مسئول : کفاش پور، آذر ؛ نویسنده : اسلامی، قاسم ؛ مصطفوی، سادات ؛
(16 صفحه - از 113 تا 128 )
کلیدواژه ها:وابستگی عاطفی به برندمعنویت مشتریرفتارهای فرانقش مشتریمسئولیت اجتماعی شرکت
-
نویسنده : مسیبی عمیدآبادی، بنیامین ؛ هاشم نیا، شهرام ؛ نویسنده مسئول : کریمی، اوژن ؛
(23 صفحه - از 129 تا 151 )
کلیدواژه ها:برندسازیرویکرد آمیختهبازاریابی دیجیتالکسبوکار اینترنتی
-
نویسنده : فعال نصیری، محمدرضا ؛ آسایش، حمید ؛ آسایش، سید حسین ؛ نویسنده مسئول : خوچیانی، رامین ؛
(16 صفحه - از 153 تا 168 )
کلیدواژه ها:عوامل اقتصادیمدل رویکرد آستانهایحجم سپرده بانکینظام بانکی ایران