-
1.
نویسنده : علی شریفی، مهدی ؛ هاشم زهی، نوروز ؛ عقیلی، سید وحید ؛ نویسنده مسئول : رحمان زاده، علی ؛
مجله:رسانه و فرهنگ»بهار و تابستان 1402 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 273 تا 297 )
کلیدواژه ها:فضای مجازیرسانه های اجتماعیتوسعه بازاریابی اجتماعیسازمان صدا و سیمای ایران
-
2.
نویسنده : مونسان، ناهید ؛ عقیلی، سید وحید ؛ نویسنده مسئول : روشندل اربطانی، طاهر ؛
مجله:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»بهار 1401 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم (26 صفحه - از 93 تا 118 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریمدیریت رسانهرسانههای اجتماعیروابط عمومی دیجیتالاستراتژیاستراتژیهاسازمانها
-
3.
نویسنده : عقیلی، سید وحید ؛ هاشمی، سید عرفان ؛
مجله:جامعه، فرهنگ و رسانه»تابستان 1391 - شماره 3 ISC (22 صفحه - از 163 تا 184 )
کلیدواژه ها:رسانه هاي اجتماعيحوزه عمومي مجازيرسانه هاي شهرونديرسانه هاي شخصي
-
4.
شناسایی و تبیین عوامل تاثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی)
نویسنده : علی شریفی، مهدی ؛ رحمان زاده، سید علی ؛ عقیلی، سید وحید ؛ نویسنده مسئول : هاشم زهی، نوروز ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»پاییز 1401 - شماره 58 رتبه A (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 105 تا 117 )
کلیدواژه ها:فضای مجازیرسانههای اجتماعیتوسعه بازاریابی اجتماعیسازمان صدا و سیمای ایران
-
5.
نویسنده : علی شریفی، مهدی ؛ هاشم زهی، نوروز ؛ عقیلی، سید وحید ؛ نویسنده مسئول : رحمان زاده، سید علی ؛
مجله:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1401 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 197 تا 232 )
کلیدواژه ها:فضای مجازیرسانه های اجتماعیتوسعه بازاریابی اجتماعیسازمان صدا و سیمای ایران
-
6.
نویسنده : عقیلی، سید وحید ؛ قاسم زاده عراقی، مرتضی ؛
مجله:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»زمستان 1394، سال هشتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 21 تا 36 )
کلیدواژه ها:اینترنتوبحضور اجتماعیغنای رسانه ایرسانه های اجتماعیخوداظهاری آنلایناطلاعاتارتباطاتکاربرانفیس بوکبازاریابی رسانههای اجتماعیشبکههای اجتماعیکاربلوک