-
1.
نویسنده : گوهر رستمی، حمیدرضا ؛ مهرعلی تبار، حکیمه ؛ بنار، نوشین ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 159 تا 168 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداریرفتار مشتریانقصد خرید مجددرضایتمندی کلی
-
2.
نویسنده مسئول : شفیعی، شهرام ؛ نویسنده : بنار، نوشین ؛ شکری، محمد مهدی ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1398 - شماره 40 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 147 تا 163 )
کلیدواژه ها:بازاریابیرضایتمندیوفاداریتبلیغات دهانبهدهانمجموعههای ورزشی-تفریحی
-
3.
نویسنده : بنار، نوشین ؛ گوهر رستمی، حمیدرضا ؛ مهرعلی تبار، حکیمه ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1395 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 153 تا 168 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیوفادارینگرش مشتریقصد خرید مجدد
-
4.
نویسنده مسئول : گوهر رستمی، حمیدرضا ؛ نویسنده : پور یوسفی، کبری ؛ بنار، نوشین ؛ نظری، سمانه ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1401 - شماره 10 (28 صفحه - از 33 تا 60 )
کلیدواژه ها:شهرتتصویرورزشمسئولیت اجتماعیوفادارینگرش مشتریان