کلیدواژه کیفیت خدمات / (703 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1402 - شماره 50 ISC (38 صفحه - از 35 تا 72 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش درک شده مشتریتجربه مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاین
-
2.
نویسنده مسئول : تورجی زاده، محمد ؛ نویسنده : باقر صاد رنانی، مائده ؛ نظری، حامد ؛
مجله:جامعه شناسی ارتباطات»زمستان 1402، دوره سوم - شماره 14 (20 صفحه - از 75 تا 94 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمساجدفعالیت مذهبیمشارکت نمازگزاران
-
3.
نویسنده : کرد، حامد ؛ تقوی فرد، محمدتقی ؛ رئیسی وانانی، امان ؛ یعقوبی، نورمحمد ؛ نویسنده مسئول : تقوا، محمدرضا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1402 - شماره 61 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 68 تا 93 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوب 3دولت سیارتحلیل مضمونمدلسازی تفسیری ساختاری
-
4.
نویسنده : خلیلی کیسمی، مینا ؛ وظیفه دوست، دکتر حسین ؛ حسین زاده لطفی، دکتر فرهاد ؛ نویسنده مسئول : حمدی، دکتر کریم ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (4 صفحه - از 188 تا 191 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریکیفیت خدماتمسئولیت پذیری اجتماعیاستراتژی بازاریابی اخلاقی
-
5.
نویسنده : فاضلی، فائضه ؛ نویسنده مسئول : فلاح، محمد ؛
مجله:مطالعات راهبردی مالی و بانکی»پاییز 1402، دوره اول - شماره 3 (9 صفحه - از 186 تا 194 )
کلیدواژه ها:برنامهریزی آرمانیکیفیت خدماتفرآیند تحلیل شبکهایمدل کیفیت خدمات (سروکوآل)مشتریمشتریانبانکرضایت مشتریآرمانی
-
6.
نویسنده مسئول : حاجی آقانژاد، یاسر ؛ نویسنده : مقدم، علیرضا ؛ مراغه، امید ؛ کاکاوند، یونس ؛
مجله:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»تابستان 1402،سال سوم - شماره 9 (12 صفحه - از 70 تا 81 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری به مقصد گردشگریرضایت گردشگرآمیخته گردشگری
-
7.
نویسنده : نظریزاده دهکردی، نرگس ؛ معینی، حسین ؛ نویسنده مسئول : عباسی، رسول ؛
مجله:گردشگری و توسعه»تابستان 1402 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 15 تا 33 )
کلیدواژه ها:گردشگریکیفیت خدماتبومگردیاقامتگاههای بومگردی
-
8.
نویسنده : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ نویسنده مسئول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجله:رهیافتهای نوین مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی»بهار 1402 - شماره 9 رتبه A (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 23 تا 40 )
کلیدواژه ها:جامعه اسلامیکیفیت خدماترستوران
-
9.
نویسنده مسئول : تقوا، محمد رضا ؛ نویسنده : تقوی فرد، محمدتقی ؛ رئیسی وانانی، ایمان ؛ یعقوبی، نور محمد ؛ کرد، حامد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1402، دوره سیزدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 75 تا 104 )
کلیدواژه ها:فراترکیب.پیشرانکیفیت خدماتدولت سیار
-
10.
نویسنده : حسن زاده، رضا ؛ زارعی، قاسم ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛ نویسنده مسئول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛
مجله:جغرافیا و توسعه»تابستان 1402- شماره 71 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 120 تا 138 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسرعینارزشهای فرهنگیگردشگری سلامت
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (210 مقاله)
- ب (119 مقاله)
- علمی-ترویجی (28 مقاله)
- B (16 مقاله)
- ج (14 مقاله)
- A (14 مقاله)
- الف (13 مقاله)
- بین المللی (10 مقاله)
- C (9 مقاله)
- ملی (9 مقاله)
- A+ (8 مقاله)
- د (5 مقاله)