کلیدواژه کیفیت خدمات / (715 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : امیریان، حسن ؛ فرقانی اوزرودی، محمدباقر ؛
مجله:جهان نوین»بهار 1402 - شماره 21 (15 صفحه - از 33 تا 47 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیکیفیت خدماتکارکنانآموزش کارکنانمجتمع آموزشی و رفاهیآموزشتعهد سازمانی کارکنان
-
22.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:علوم جغرافیایی»بهار 1402 - شماره 42 رتبه B (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 74 تا 92 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتبریزوفاداری به برندارزش درک شدهاعتماد به برندهویت یابی مشتری با برند
- 23.
-
24.
نویسنده : اصغرزاده، سمیه ؛ چوبچیان، شهلا ؛ نویسنده مسئول : عباسی، عنایت ؛
مجله:روستا و توسعه»بهار 1402 - شماره 101 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 171 تا 192 )
کلیدواژه ها:گردشگری روستاییکیفیت خدماترضایتمندیوفاداریاقامتگاه های بوم گردی
-
25.
نویسنده مسئول : قنبری، عفیفه ؛ نویسنده : هاشمی، سهیلا ؛ رشید، خسرو ؛
مجله:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»بهار 1402 - شماره 40 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 93 تا 102 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتدانش فراشناختیآموزش مجازیبارشناختی مطلوببارشناختی
-
26.
نویسنده : صابری، ساناز ؛ میری، عبدالرضا ؛ زکی پور، مهدی ؛
مجله:گردشگری شهری»بهار 1402، دوره دههم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 57 تا 75 )
کلیدواژه ها:قیمتکیفیت خدماتبازاریابی گردشگری سلامتدسترس آساناعتبار و اعتمادمقررات و چهارچوب قانونی
-
27.
نویسنده : شعبانی، علی ؛ نویسنده مسئول : احمدی فصیح، صدیقه ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1402، سال پنجاه و هفتم ، شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 69 تا 76 )
کلیدواژه ها:ایرانارزیابیآرشیوکیفیت خدماتمراکز آرشیوی
-
28.
نویسنده : سید حسینی، سیدمجید ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ فلاح شمس، میرفیض ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (21 صفحه - از 1308 تا 1328 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتعهدسازمانیبازاریابی داخلیکار احساسیتصویرذهنی کارکنان از برند سازمانسازمانمدلرقابتیپژوهش
-
29.
نویسنده : ضرغامی، علی ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : هادی زاده، علی اصغر ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (19 صفحه - از 2 تا 20 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعیکیفیت خدماتبازاریابی داخلی
-
30.
نویسنده : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ نویسنده مسئول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:رویکرد دادهبنیادکیفیت خدماترضایت مشتریرستورانمشتریکدگذاری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (210 مقاله)
- ب (119 مقاله)
- علمی-ترویجی (28 مقاله)
- B (16 مقاله)
- بین المللی (15 مقاله)
- A (14 مقاله)
- ج (14 مقاله)
- الف (13 مقاله)
- ملی (10 مقاله)
- C (9 مقاله)
- A+ (8 مقاله)
- د (5 مقاله)