-
1.
نویسنده مسئول : فسنقری، الهام ؛ نویسنده : گودرزی، محمود ؛ سجادی، سیدنصرالله ؛ دهقان قهفرخی، امین ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1394 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 9 تا 22 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمشتریباشگاه ورزشی خصوصیباشگاه ورزشی دولتیابعاد سروکوال
-
2.
نویسنده : محمودی، احمد ؛ سجادی، سید نصراله ؛ گودرزی، محمود ؛
مجله:مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیمشتریوفاداریباشگاه ورزشیمشتریانباشگاهرضایتوفاداری مشتری
-
3.
نویسنده : سجادی، سید نصراله ؛ محمودی، احمد ؛ گودرزی، محمود ؛ میزانی، مهران ؛
مجله:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»زمستان 1390 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 33 تا 48 )
کلیدواژه ها:خصوصیکیفیت خدماتبدنسازیدولتیباشگاهمشتریمشتریانباشگاههای ورزشیکارکنانکیفیت خدمات ارائهشدهباشگاههای دولتی
-
4.
نویسنده مسئول : دهقان قهفرخی، امین ؛ نویسنده : گودرزی، محمود ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»پاییز 1398 - شماره 39 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 9 تا 21 )
کلیدواژه ها:دانشگاه تهرانکیفیت خدماتسروکوالتربیت بدنی و علوم ورزشیخدمات آموزشی
-
5.
نویسنده مسئول : فسنقری، الهام ؛ نویسنده : گودرزی، محمود ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1396 - شماره 29 رتبه د (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها:ارزیابیکیفیت خدماتباشگاه ورزشیرضایتمندی مشتریابعاد سروکوال