-
1.
نویسنده مسئول : جوانی، وجیهه ؛ نویسنده : نیری، شهرزاد ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1401 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 28 تا 40 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیپاسخ مصرفکننده
-
2.
نویسنده : نیری، شهرزاد ؛ صفاری، مرجان ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1395 - شماره 12 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 45 تا 58 )
کلیدواژه ها:نظریهتحلیل مضمونرسانه های اجتماعیاینستاگرامارتباطات ورزشی