کلیدواژه پاسخ مصرف کننده / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : جوانی، وجیهه ؛ نویسنده : نیری، شهرزاد ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1401 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 28 تا 40 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیپاسخ مصرفکننده
-
2.
نویسنده : احمدی، محمد ؛ غیاث آبادی فراهانی، مریم ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»تابستان 1400 - شماره 2 (10 صفحه - از 1 تا 10 )
کلیدواژه ها:نوآوریلذتاعتمادسرمایه اجتماعیشبکههای اجتماعیخودافشاییپاسخ مصرف کنندهتبلیغات شفاهی الکترونیک
-
3.
نویسنده : احمدی، محمد ؛ غیاث آبادی فراهانی، مریم ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1400 - شماره 1 (11 صفحه - از 306 تا 316 )
کلیدواژه ها:نوآوریلذتاعتمادسرمایه اجتماعیشبکههای اجتماعیخودافشاییپاسخ مصرف کنندهتبلیغات شفاهی الکترونیک
-
4.
نویسنده : کردنايیج، اسدالله ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛ نویسنده مسئول : سلطانی، مرتضی ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 149 تا 173 )
کلیدواژه ها:بازاریابی علت محورمیزان مشارکت شرکتپیشینه شرکتاهمیت علت اجتماعیپاسخ مصرف کننده
-
5.
نویسنده مسئول : سلطانی، مرتضی ؛ نویسنده : کردنائیج، اسداله ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1397 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 174 تا 212 )
کلیدواژه ها:دسترسیشفافیتبازاریابی علت محورپاسخ مصرفکنندهبـههـابـابــهبــاکـهکــهمصـرف
-
6.
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ هرندی، عطاءاله ؛ فاطمی، سیده زهرا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 137 تا 160 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندوفاداری به برندارزش برندتداعی برندپاسخ مصرف کنندهکیفیت ادارک شده از برندتبلیغاتمشتریمشتریارزشارزش