کلیدواژه ارزش برند / (70 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ملک هدایت، فرزاد ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (17 صفحه - از 826 تا 842 )
کلیدواژه ها:ارزش برندرابطه زمان واقعیرابطه مشارکتیرابطه متقابل سودمند
-
2.
نویسنده : جواهری، محمدحسین ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی و ششمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری رتبه ملی (41 صفحه - از 97 تا 137 )
کلیدواژه ها:مدل های قیمت گذاریارزش برندارزش ویژه برندارزش نام تجاریارزیابی نام برندارزیابی دارایی نامشهودارزش گذاری دارایی نامشهودارزش دارایی نامشهودارزیابی مالکیت معنویارزش گذاری مالکیت معنویارزش مالکیت معنوی
-
3.
نویسنده : خرمالی، رحمت ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 2 (16 صفحه - از 202 تا 217 )
کلیدواژه ها:ارزش برندشدت تحقیق و توسعهقابلیت بازاریابیاستراتژی نوآوری سبزصنعت خودروصنعت خودروسازی
-
4.
نویسنده مسئول : اسداللهی، احسان ؛ نویسنده : قهرمانی، محسن ؛ کشتی دار، محمد ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1402 - شماره 13 (9 صفحه - از 64 تا 72 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش برندتبلیغاتداور فوتبالبینندگان تلویزیونی
-
5.
نویسنده : صالحی گوشکجانی، زینب ؛ خباز باویل، صمد ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری رتبه ملی (15 صفحه - از 1527 تا 1541 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیارزش برندکسب و کارهای خانوادگی
-
6.
نویسنده مسئول : کاظمی آرانی، میلاد ؛ نویسنده : مهتری آرانی، محمد ؛ راستی الحسینی، سید رضا ؛
مجله:پژوهش های کارآفرینی و نوآوری»زمستان 1401 - شماره 1 (17 صفحه - از 98 تا 114 )
کلیدواژه ها:بازاریابیارزش برندرسانه های اجتماعیپاسخ مشتری
-
7.
نویسنده : باباجانی محمدی، سعیده ؛
مجله:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1401،سال دوم - شماره 7 (20 صفحه - از 18 تا 37 )
کلیدواژه ها:اعتمادابعاد برندتجهیزات پزشکیتصویر ذهنی برندارزش برند
-
8.
نویسنده : آذرپرا، رضا ؛ حمزوی، حسین ؛ محبی، عاطفه ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی رتبه ملی (15 صفحه - از 77 تا 91 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندارزش برندنگرش برندکیفیت برند
-
9.
نویسنده : شکرچی زاده، زهرا ؛ کوهی، نفیسه ؛
همایش:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت رتبه ملی (12 صفحه - از 308 تا 319 )
کلیدواژه ها:شکایتارزش برندشایعاتتنفر از برندناسازگاری نمادینناسازگاری ایدئولوژیک
-
10.
نویسنده : دانایی، حسن ؛ قنبر جامی، حمید ؛
همایش:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت رتبه ملی (11 صفحه - از 544 تا 554 )
کلیدواژه ها:ارزش برنددیدگاه مشتریانبرند کوکاکولا
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (14 مقاله)
- ب (10 مقاله)
- ملی (6 مقاله)
- B (3 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- C (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)