کلیدواژه دیدگاه مشتریان / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : دانایی، حسن ؛ قنبر جامی، حمید ؛
همایش:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت رتبه ملی (11 صفحه - از 544 تا 554 )
کلیدواژه ها:ارزش برنددیدگاه مشتریانبرند کوکاکولا
-
2.
نویسنده : دانایی، حسن ؛ قنبرجامی، حمید ؛
همایش:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت رتبه ملی (11 صفحه - از 555 تا 565 )
کلیدواژه ها:ارزش برنددیدگاه مشتریانبرند کوکاکولا
-
3.
نویسنده : اسدی، بهروز ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دوازدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (12 صفحه - از 1166 تا 1177 )
کلیدواژه ها:کیفیت محصولدیدگاه مشتریانروش کانو
-
4.
نویسنده : دهقان، دکتر حسین ؛ مرادی، داود ؛
مجله:پژوهش های جامعه شناختی»تابستان 1394، سال نهم - شماره 2 ISC (16 صفحه - از 81 تا 96 )
کلیدواژه ها:وفاداریبانک ملتعوامل انتخابدیدگاه مشتریان