Skip to main content
این نشریه از تاریخ 1394/07/01 تا 1395/12/29 دارای رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم) بوده است.
این نشریه از تاریخ 1396/01/01 تا 1397/12/29 دارای رتبه ب (وزارت علوم) بوده است.
این نشریه از تاریخ 1398/01/01 تا 1398/12/29 دارای رتبه ب (وزارت علوم) بوده است.
این نشریه از تاریخ 1399/01/01 تا 1399/12/29 دارای رتبه ب (وزارت علوم) بوده است.
این نشریه از تاریخ 1400/01/01 دارای رتبه الف (وزارت علوم) می‌باشد.
این نشریه در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه شده است.
دسته بندی موضوعی
مدیریت
ناشر
دانشگاه الزهرا
عنوان انگلیسی
Brand Management
p-ISSN
2345-3222
e-ISSN
2538-1482
قطع
وزیری
دوره انتشار
فصلنامه
دوره انتشار
1393/04/01
وابسته به
دانشگاه الزهرا (س)، دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد
تلفن
85692407(021)
آدرس اینترنتی
https://bmr.alzahra.ac.ir
صاحب امتیاز
دانشگاه الزهرا (س)، دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد
مدیر مسئول
زهرا رزمی
سر دبیر
محمد علی بابایی زکلیکی
هیئت تحریریه
محمد علی بابایی زکلیکی؛ معصومه حسین زاده شهری؛ منیژه حقیقی نسب؛ کامبیز حیدرزاده؛ رضا رسولی؛ آرش شاهین؛ اسدالله کردنائیج؛ منوچهر نجمی؛ میراحمد امیرشاهی
پست الکترونیک
bmr@alzahra.ac.ir
آدرس
تهران ، میدان شیخ بهایی، دانشگاه الزهرا (س)، دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد، دفتر نشریات
محل نشر
تهران
تاریخ ثبت در پایگاه
1393/12/12