پاییز 1401 - شماره 31 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛
(45 صفحه - از 13 تا 57 )
کلیدواژه ها:واکاویبرندسازیمرور نظاممندتصویربرندچارچوب پیشاند تصمیم پسایندتصــویر برنــدتصـویر برنـدبرنـدتصویربــاهـابـابـهبــر
-
نویسنده مسئول : یزدان شناس، مهدی ؛ نویسنده : اثنی عشری اصفهانی، عرفان ؛
(45 صفحه - از 59 تا 103 )
کلیدواژه ها:رفتار شهروندی برنددانش برندارزش ویژۀ برند کارمندمحورجهت گیری بازار درونیهویت یابی با برندبرنـد
-
نویسنده مسئول : رعنایی کردشولی، حبیب الله ؛ نویسنده : عسکری فر، کاظم ؛ بلندپرواز، محمدامین ؛
(38 صفحه - از 105 تا 142 )
کلیدواژه ها:انتقامگیری مشتریانتقامگیری مصرفکنندهتمایل به انتقامگیریرفتار انتقامیانتقاممشتریهـابـهبــههــاانتقــامادراکانتقـاممشــتری
-
نویسنده مسئول : یاراحمدی، فتانه ؛ نویسنده : بیات، صابر ؛
(36 صفحه - از 143 تا 178 )
کلیدواژه ها:اعتمادوفاداری مشتریانتعهد به برندتداعیبرندبرنـدبرنــدبـهبـا
-
نویسنده مسئول : پورسعید، محمدمهدی ؛ نویسنده : پودات، محمدعلی ؛ ده یادگاری، سعید ؛
(42 صفحه - از 179 تا 220 )
کلیدواژه ها:صنعت پوشاکبرند لوکسهواداری برندهویتیابی مصرفکننده بابرندبرنـدبرنــدوفـاداری بـه برنـدبـابــر
-
نویسنده : رسولی، نسرین ؛ سیدی، الهه ؛ نویسنده مسئول : دوالی، محمد مهدی ؛
(34 صفحه - از 221 تا 254 )
کلیدواژه ها:فاصله اجتماعیکووید19شدت استفاده از شبکه اجتماعیتمایل به خرید الکترونیکیشــبکه هــای اجتمــاعیشـبکه هـای اجتمـاعیسـایت هـای شـبکه هـای اجتمـاعیهـااجتماعیســایت هــای شــبکه هــای اجتمــاعیبـهبــه