بهار 1397 - شماره 13 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : قاسمیان صاحبی، علی ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛
(22 صفحه - از 13 تا 34 )
کلیدواژه ها:شبکه اجتماعیوفاداری برندعجین شدن با برندجامعه برند آنلاینمشـتریبرنـدمشتریبرنــدبـابــااجتماعی
-
نویسنده : نعلچی کاشی، علیرضا ؛ طباطبایی نسب، زهره ؛ نایب زاده، شهناز ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛
(43 صفحه - از 37 تا 79 )
کلیدواژه ها:برندنظریه داده بنیادجایگاه یابی مجدد برندجایگاه یابی
-
نویسنده : بیات سرمدی، سمانه ؛ مظلومی، نادر ؛ افجه، سید علی اکبر ؛
(27 صفحه - از 81 تا 107 )
کلیدواژه ها:آینده پژوهیتحلیل اثرات متقابلصنعت فاوبرندسازی کارفرمامتغیرهایبــرهــامتغیــرمتغیـر
-
نویسنده : مشکدانیان، فاطمه ؛ حسین زاده شهری، معصومه ؛
(27 صفحه - از 109 تا 135 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریآمیخته بازاریابیرفتار رقابتیپویایی رقابتیبانکبــاهــارقابتیبـابــربــهاســتهـا
-
نویسنده : عاقلی، میثم ؛ آجرلو، فاطمه ؛
(33 صفحه - از 137 تا 169 )
کلیدواژه ها:قصد حمایت مشتریاناستارتاپروزنامه نگاری برندتپسیهــابرنـدهـابــابـا
-
نویسنده : محمدشفیعی، مجید ؛ توکلی، هدی ؛ طبائیان، ریحانه السادات ؛
(36 صفحه - از 171 تا 206 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش ویژه برندترجیح برندتمایل به پرداخت قیمت بالاترنوآوری خدماتبازار گراییبــابــر