-
1.
نویسنده : افشانی، فریده ؛
مجله:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»بهار و تابستان 1393 - شماره 7 و 8 (24 صفحه - از 5 تا 28 )
کلیدواژه ها:نگرشمخاطب تبلیغاتاعتبار تبلیغاعتماد به تبلیغتبلیغات ماهواره ای
-
2.
نویسنده : اوبری هاروی چپاتلا ؛ فلیکس پاتریک ماژاوا ؛ مترجم : افشانی، فریده ؛
مجله:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»تابستان و پاییز 1392 - شماره 4 و 5 (30 صفحه - از 179 تا 208 )
کلیدواژه ها:منفعترسانه جمعیچالش هاپایگاه های شبکه های اجتماعیسازمان های رسانه جمعیمالاوی