-
1.
نویسنده : روزبه، محمد حسین ؛ موسی خانی، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : رحمانی، حامد ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1400 - شماره 47 (ویژه نامه) رتبه A (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 43 تا 57 )
کلیدواژه ها:دولت الکترونیکتحلیل تمکیفیت خدمات الکترونیکارزش خدمات دولت الکترونیکیشناسایی کیفیت خدمات الکترونیک
-
2.
نویسنده : حیدری، حامد ؛ موسی خانی، مرتضی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 201 تا 218 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتريانکيفيت خدمات الکترونيککيفيت خدمات سنتیرضايت مشترياناعتماد مشتريانحداقل مربعات جزيی- مدلسازی معادلات ساختاریمشتریانبانکرضایت مشتریکیفیت خدماتالکترونیکبانکداریمدل