-
1.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»پاییر و زمستان 1396، سال ششم - شماره22و23 رتبه C (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 59 تا 71 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریکیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتری
-
2.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:جغرافیا و مطالعات محیطی»بهار 1396 - شماره 21 رتبه A (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 127 تا 144 )
کلیدواژه ها:تبریزرضایت گردشگرانارزش درک شدهتصویر مقصدوفاداری گردشگران
-
3.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1400، شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 238 تا 253 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیهوش هیجانیتبریزرفتار شهروندی سازمانیصنعت هتلداری
-
4.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (10 صفحه - از 780 تا 789 )
کلیدواژه ها:تبریزصنعت هتلداریکیفیت ادراک شدهوفاداری مشتریانکیفیت رابطه با مشتریهتلوفاداری مشتری
-
5.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی شهری»پاییز 1395- شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 173 تا 194 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلداریوفاداری به برندارزش ويژه برندتبريزرضايت مصرف كننده
-
6.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : محمدی، سمیرا ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:جغرافیا و مطالعات محیطی»زمستان 1399 - شماره 36 رتبه A (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 69 تا 82 )
کلیدواژه ها:تبریزتصویر مقصدشخصیت مقصدرضایت گردشگراسمارت پی ال اس
-
7.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:جغرافیا و مطالعات محیطی»بهار 1399 - شماره 33 رتبه A (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 69 تا 88 )
کلیدواژه ها:تبریزمقصد گردشگریارزش ویژه برندمسئولیتهای اجتماعیگردشگران داخلی
-
8.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:جغرافیا و مطالعات محیطی»زمستان 1396 - شماره 24 رتبه A (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 21 تا 36 )
کلیدواژه ها:تبریزصنعت هتلداریتصویر برندارزش ویژه برند
-
9.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:جغرافیا و مطالعات محیطی»پاییز 1398 - شماره 31 (12 صفحه - از 43 تا 54 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتبریزتصویر مقصداسمارت پی ال اسخدمات پلیسقصد بازدید دوباره
-
10.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (17 صفحه - از 716 تا 732 )
کلیدواژه ها:تبریزرضایت گردشگرانانگیزه گردشگرانبازدید های قبلیقصد بازگشت مجددگردشگرانرضایتقصدبازدیدمقصدانگیزهشهر تبریز