-
1.
نویسنده : منوریان، عباس ؛ امیری، سامع ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1384 - شماره 78 ISC (40 صفحه - از 5 تا 44 )
کلیدواژه ها:بیمهپاسخگوییهمدلیکیفیت خدماتمقیاس کیفیت خدماتعوامل محسوساطمینان خاطرقابلیت اعتبارمشتریمشتریانخدماتکارکنانارزیابی کیفیت خدماتشرکت بیمهشرکت بیمه ایرانانتظارات
-
2.
نویسنده : منوریان، عباس ؛ قلی پور، آرین ؛ احمدی، حیدر ؛ شعبانی، اسماعیل ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار 1391 - شماره 105 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 25 تا 48 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانینظام جذب مدیریت منابع انسانیچهارچوب ارزشهای رقابتی