-
1.
نویسنده : ده بینی، نیوشا ؛ حقیقی، محمد ؛ غلامی چنارستان علیا، عبدالخالق ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1396، سال دوازدهم - شماره 36 رتبه C (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 35 تا 57 )
کلیدواژه ها:لوازم خانگیبرجستگی برندتصمیمگیری به خرید
نویسنده : ده بینی، نیوشا ؛ حقیقی، محمد ؛ غلامی چنارستان علیا، عبدالخالق ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1396، سال دوازدهم - شماره 36 رتبه C (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 35 تا 57 )
کلیدواژه ها:لوازم خانگیبرجستگی برندتصمیمگیری به خرید