-
1.
نویسنده : تنها، دکتر زهرا ؛ کدیور، دکتر پروین ؛ عبداللهی، دکتر محمدحسین ؛ حسنی، دکتر جعفر ؛
مجله:روانشناسی»زمستان 1396 - شماره 84 رتبه د (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 352 تا 368 )
کلیدواژه ها:فرهنگگروه کانونیمعرفت شناسی شخصیدانشدانشآموزانمصاحبهکودکانباورهامدارس
-
2.
نویسنده : مهدویان، علی رضا ؛ عبداللهی، حسین ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛
مجله:روانشناسی»زمستان 1385 - شماره 40 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 470 تا 484 )
کلیدواژه ها:دانشجویانحافظهعلاقهتوجهتوجه متمرکزتوجه تقسیم شدهحافظۀ آشکارحافظۀ نهانعملکرد حافظهآزمایش
-
3.
نویسنده : صالح نجفی، مهسا ؛ حجازی، دکتر الهه ؛ کدیور، دکتر پروین ؛ غلامعلی لواسانی، دکتر مسعود ؛
مجله:روانشناسی»پاییز 1398 - شماره 91 ISC (17 صفحه - از 335 تا 351 )
کلیدواژه ها:نیاز به شناختعواطف مثبتاشتیاق تحصیلیتمایل به درگیری در تکلیفهمانندسازی با تکلیفاشتیاقتکلیفنوجوانانمعلمکدگذاری
-
4.
نویسنده : کدیور، پروین ؛ تنها، زهرا ؛ فرزاد، ولی الله ؛
مجله:روانشناسی»پاییز 1391 - شماره 63 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 251 تا 265 )
کلیدواژه ها:پیشرفت تحصیلیرویکردهای یادگیریباورهای معرفت شناختیتفکر تاملیبـا
-
5.
نویسنده مسئول : دهقان طزرجانی، دکتر مهناز ؛ نویسنده : کدیور، دکتر پروین ؛ عبداللهی، دکتر محمدحسین ؛ حسن آبادی، دکتر حمیدرضا ؛
مجله:روانشناسی»تابستان 1397 - شماره 86 رتبه د (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 139 تا 156 )
کلیدواژه ها:تحصیلاتدرآمدجنسهوشمهدکودکمحیط سوادآموزی خانهکودکانرشد زبانمؤلفههایواژگانآزمون
-
6.
نویسنده : شکری، امید ؛ کدیور، پروین ؛ زین آبادی، حسن رضا ؛ گراوند، فریبرز ؛ غنایی، زیبا ؛ نقش، زهرا ؛ طرخان، رضا علی ؛
مجله:روانشناسی»بهار 1388 - شماره 49 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 36 تا 53 )
کلیدواژه ها:بهزیستی ذهنینورزگراییسبک های مقابلهتنشگرهای تحصیلیواکنش ها به تنشگرهاالگویابی معادلات ساختاریتنشگرهاسبک مقابلهتنیدگیسبک مقابله مسئلهمدار
-
7.
نویسنده : شکری، امید ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ سنگری، علی اکبر ؛ زین آبادی، حسن رضا ؛ غنایی، زیبا ؛ نقش، زهرا ؛
مجله:روانشناسی»زمستان 1386 - شماره 44 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 447 تا 470 )
کلیدواژه ها:پیشرفت تحصیلیسبک های تفکررویکردهای یادگیریعوامل شخصیترویکرد یادگیری عمیقرویکرد یادگیری سطحی