-
1.
الگوی علی روابط بین گرایش به خیانت زناشویی براساس مصرف رسانه با میانجی نگرشهای ناکارامد و طلاق عاطفی
نویسنده : جهاندار لاشکی، سهیلا ؛ حسینی، سعیده ؛ کاکابرایی، کیوان ؛
مجله:فرهنگی تربیتی زنان و خانواده»تابستان 1399 - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 71 تا 90 )
کلیدواژه ها:طلاق عاطفیمصرف رسانهگرایش به خیانت زناشویینگرشهای ناکار امد
-
2.
نویسنده مسئول : کنعانی، محمد امین ؛ نویسنده : موسوی، سید هاشم ؛ بیگ زاده، زهرا ؛
مجله:پژوهش های راهبردی مسائل اجتماعی ایران»پاییز 1398 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 35 تا 56 )
کلیدواژه ها:مصرف رسانهمانهایمابژۀ نسلیبرخورد تازهنسل
-
3.
نویسنده : محمودی رجا، سیدزکریا ؛ توفیقیان فر، علی حسن ؛ اکبری، ایمان ؛ محمودی، سیدمحمد ؛
مجله:رسانه»بهار 1397 - شماره 110 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 57 تا 77 )
کلیدواژه ها:مشارکتمعلمانسرمایه اجتماعیاعتماد اجتماعیمصرف رسانه
-
4.
نویسنده : زیدی، مهرداد ؛ قدرتی، حسین ؛ قدرتی، شفیعه ؛
مجله:مطالعات فرهنگی اجتماعی خراسان»پاییز 1397 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 99 تا 128 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعیگرایش به مصرفسرمایه فرهنگیمصرف رسانهمحصولات محلی
-
5.
نویسنده : پاک ضمیر، امین ؛ اسماعیلی، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : تجاری، فرشاد ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»تابستان 1401، سال دوازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 1033 تا 1043 )
کلیدواژه ها:فوتبالاشتیاقهوادارمصرف رسانهرفتار رسانه
-
6.
نویسنده : تقوی، سیدمهدی ؛ اصلانی، شهناز ؛
مجله:پژوهش های انتظامی - اجتماعی زنان و خانواده»پاییز و زمستان 1396، دوره پنجم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 103 تا 127 )
کلیدواژه ها:دینداریاینترنتسمنانماهوارهارزشهای خانوادهمصرف رسانه
-
7.
نویسنده : تبریزی، منصوره ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»تابستان 1398- شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 167 تا 202 )
کلیدواژه ها:سلامت خانوادهمصرف رسانهرسانهای شدن زندگی روزمرهرسانهای شدن هویترسانهای شدن زمان و مکانرسانهای شدن تعاملات
-
8.
نویسنده : مدیری، فاطمه ؛ مهدوی، محمد صادق ؛
مجله:جامعه شناسی نهاد های اجتماعی»بهار و تابستان 1396 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم (33 صفحه - از 155 تا 187 )
کلیدواژه ها:نسلدین داریمصرف رسانهارزشهای پستمدرن خانوادگیجوامع فراصنعتی