-
1.
نویسنده مسئول : فتاحی، احدالله ؛ نویسنده : گودرزی، صدرالله ؛ عامری فرد، زهرا ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی شهری»پاییز 1399 - شماره 42 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 165 تا 180 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتشهر شیرازرضایتمندی گردشگرانمدل کانو-سروکوالهتل های سه ستاره
-
2.
نویسنده : دهقانی فیل آبادی، علی ؛ سامان خیرخواه، امیر ؛ احدی، حمید رضا ؛
مجله:مدیریت بهره وری»پاییز 1396 - شماره 42 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (34 صفحه - از 81 تا 114 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسروکوالتاپسیس سلسله مراتبیمجموعههای فازی نوع2SCارزیابی کیفیت خدماتشاخصمجموعههای فازیروش سروکوال
-
3.
نویسنده : سردار، سهیلا ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»بهار 1396، دوره هشتم - شماره 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (9 صفحه - از 37 تا 45 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریقصد خرید مجددارزش درک شده
-
4.
نویسنده : ارسطوزاده، فاطمه ؛ ترابی پور، امین ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»تابستان 1396 ، دوره هشتم - شماره 2 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (11 صفحه - از 106 تا 116 )
کلیدواژه ها:بیمارستانکیفیت خدماتبرونسپاریآزمایشگاه بالینی
-
5.
نویسنده مسئول : موسوی جد، سید محمد ؛ نویسنده : شافعی، رضا ؛ شریفی، مریم ؛ محمدی، حیدر ؛
مجله:فضای گردشگری»تابستان 1397 - شماره 27 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 111 تا 130 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریرضایتمندی مشتری
-
6.
نویسنده : پارسا( پشاه آبادی)، شهرام ؛ پوراحمد، احمد ؛ حاجی، مهسا ؛ جعفری، اسماعیل ؛
مجله:مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی»زمستان 1397 - شماره 45 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 821 تا 839 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیخدمات شهریمحله سیروسماتریس اهمیت – رضایت
-
7.
نویسنده : ادهمی مقدم، فرهاد ؛ صاحب الزمانی، محمد ؛ روح افزا، معصومه ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»تابستان 1396 ، دوره هشتم - شماره 2 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 21 تا 32 )
کلیدواژه ها:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراتسروکوالشکاف
-
8.
نویسنده : پائین رسکتی، فاطمه ؛ وحدت، شقایق ؛ حسام، سمیه ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»تابستان 1398، دوره دهم - شماره 2 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 73 تا 90 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتبیماران همودیالیزیبخش همودیالیز