-
1.
نویسنده : غفاری، فرهاد ؛ جعفری، پژمان ؛ امیرمدحی، اشکان ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1390 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 41 تا 66 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریمدل سازی معادلات ساختاریکیفیت خدمات الکترونیککیفیت خدمات سنتیمشتریبانککیفیت خدماتخدماتمشتریانرضایت مشتریادراکات مشتری
-
2.
نویسنده : انصاری، آذرنوش ؛ صنایعی، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1395 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 65 تا 87 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات الکترونیکخدمات بانکداری الکترونیکمدیریت تجربه مشتریتداوم استفاده
-
3.
نویسنده : ساجدی فر، علی اصغر ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 125 تا 144 )
کلیدواژه ها:آنتروپی شانونشرکت کارگزاریکیفیت خدمات الکترونیک
-
4.
نویسنده : صنایعی، علی ؛ پورمصطفی خشکرودی، مهدی ؛ قاضی فرد، امیرمهدی ؛ نصیرزاده، محمد علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 87 تا 108 )
کلیدواژه ها:رضایتمندیبانکداری الکترونیکیقصد خرید مجددکیفیت خدمات الکترونیک
-
5.
نویسنده : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ ساجدی فر، علی اصغر ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1391 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 23 تا 46 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریشرکت کارگزاریکیفیت خدمات الکترونیکاعتماد الکترونیکمشتریاطلاعاتمشتریانرضایترضایت و وفاداری مشتری
-
6.
نویسنده : ساجدی فر، علی اصغر ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ وحدت زاد، محمدحسین ؛ محمودی آذر، میثم ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»تابستان 1391 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 47 تا 68 )
کلیدواژه ها:مدل یابی معادلات ساختاریشرکت کارگزاریکیفیت خدمات الکترونیکاعتماد آنلاین
-
7.
نویسنده : اردلان، مصطفی ؛ خادمی، مهدی ؛ رسولی قهرودی، مهدی ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1395 - شماره 96 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 3 تا 24 )
کلیدواژه ها:اعتمادمعادلات ساختاریارزش ادراک شدهکیفیت خدمات الکترونیکنیات رفتاریمشتریمشتریانقصد خرید مجدد
-
8.
نویسنده : حیدری، حامد ؛ موسی خانی، مرتضی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 201 تا 218 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتريانکيفيت خدمات الکترونيککيفيت خدمات سنتیرضايت مشترياناعتماد مشتريانحداقل مربعات جزيی- مدلسازی معادلات ساختاریمشتریانبانکرضایت مشتریکیفیت خدماتالکترونیکبانکداریمدل
-
9.
نویسنده : جعفری، حمیدرضا ؛ یعقوبی، نور محمد ؛ سالار زایی، امیر حمزه ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1393، سال هفتم- شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 153 تا 174 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات الکترونیکرضایتمندی شهرونداندفاتر الکترونیک قضاییسامانه الکترونیک قضاییاطلاعاتکیفیت خدماترضایتمندی شهروندانسامانه