ملخص الجهاز:
"[هنرمندانی] با علاقة شدید به وضوح بالا و تنوع کامل، بیتفاوت به تحلیل و کمپوزیسیون واضح، پیچیده و دقیق [که شاید] باید آنها را زیر عنوان دایرةالمعارفگرایی گرد آورد؛ البته، اگر عنوان نشتیداری نباشد- چهار تن از این عکاسان با اختلاف زیادتری نسبت به آن تمرکز مصممی که در کارهای مستند بکرها موجود است، کار میکردند، این چهار تن که عبارتند از توماس اشتروس3، توماس روف، کاندیدا هوفر و آندریاس گورسکی تقریبا در همان چیزی که آنها را به هم نزدیک میکند، از هم دورند.
توماس روف نیز با عکس گرفتن از ساختمانها، با روشی که مدیون بکرها و همین طور واکر ایوانز بود، کار خود را شروع کرد، اما اولین بار با پرترههایی بسیار بزرگتر از اندازه، که در سالهای 1989- 1988 ارائه کرده بود، مورد تحسین قرار گرفت."