ملخص الجهاز:
"نفت گاز،گاز مایع و گاز طبیعی فشرده افزایش تولید موتورهای دیزلی (به تصویر صفحه مراجعه شود) مهمترین حادثه سالهای اخیر است.
در حال حاضر استفاده از گاز مایع( DEIFEUQIL GPL:SAG MUELORTEP )تولیدی در پالایشگاهها از همه رایجتر است که در سراسر اروپا نیز به راحتی قابل دسترس است و به صورت روزافزون عرضه آن بیشتر میشود و نسبت به بنزین مالیات کمتری بر آن،اعمال میشود.
این سوخت برای موتورهای بنزینی بهینهسازی شده که فقط دارای یک سیستم خاص نزریق گاز مایع( GPL )و مخزن ذخیره هستند بسیاری از مالکان،موتورهای خودروهای خود را با هدف استفاده از گاز مایع تغییر دادهاند.
در عین حال دولت بوش نیز برای یافتن راههای برای کاهش هزینه تولید پیل سوختی تا سطح قابل قبول،تعاونی تحقیقات خودرو را ایجاد کرده است که به نامه(به تصویر صفحه مراجعه شود) معروف شده است.
استخراج هیدروژن از دو سوخت دیگر،زمان بر است که باعث میشود عملیات کند شود و تبدیل( noisrevnoC )آن نیز،مواد دیگری را تولید میکند که باید قبل از تغذیه شدن پیل سوختی از محل دور شود.
(به تصویر صفحه مراجعه شود) هیدروژن را میتوان به جای این که در مبدل خودرو تولید کرد از بنزین و یا متانول در مقیاس صنعتی به دست آورد و همچنین میتوان آن را از گاز طبیعی گرفت و یا از تخمیر پس ماندههای گیافی( ssamoiB )و انتشار گازهای مناطق دفن زباله به دست آورد و اصلا ضرورتی ندارد که شرکتهای نفتی،هیدروژن تولید کنند.
این موضوع اهمیت زیادی دارد؛زیرا حمل و نقل،برای همگان فقط زمانی میتواند پایدار باشد که روش عملی برای تولید هیدروژن پیدا شود و به ذخایر طبیعی هیدروکربنی پایانپذیر متکی نباشد."