ملخص الجهاز:
"با این وجود،با توجه به این روند که در عرصهء رقابت رو به رشد صنعت برق در حال جهانی شدن است،توجه به مسئله انتخاب اسامی و علائم تجاری برای برق تولید شده،از اهمیت بیشتری برخوردار میشود.
سازمانهای درگیر صنعت برق نیز باید افکار و ساختار انحصارطلبانهء خود را که سیاستها و موضعگیریهای کارمندان و شرکت را تحت تأثیر(به تصویر صفحه مراجعه شود) قرار میدهد،تغییر دهند.
در این کتاب،خانم آن چمبرز به مسائلی چون بازاریابی و انتخاب اسامی تجاری برای برق توجه کرده و بعضی از راهبردهای مربوط را که توسط شرکتهای آمریکایی مرد استفاده قرار گرفتهاند،مورد بحث قرار داده است.
بخش اعظم کتاب به شرح مثالهایی پرداخته است که در آن شرکتهای برق آمریکایی با استفاده از روشهایی توانستهاند برای محصولات خود هویت و نام کسب کنند تا بدینوسیله مشتریان برای محصولات آنها پول بیشتری پرداخت نمایند."