ملخص الجهاز:
جامعهشناسی اقتصادی: ساخت اجتماعی و کنش اقتصادی ریچارد سوئدبرگ، مارک اس.
گرانووتر؛ مترجم: علیاصغر سعیدی؛ ویراستار: زهره صفدری، تهران: تیسا.
٥٤٤ ص.
٣٨٠٠٠٠ ریال.
چاپ اول/ ١٢٠٠ نسخه.
شابک: ٠-٣٣-٧٦٨٣-٦٠٠-٩٧٨ کتاب حاضر به معرفی جامعهشناسی اقتصادی جدید میپردازد.
رشتهای که مطالعه موضوعات اصلی اقتصادی از بازارها، بنگاههای اقتصادی، مراکز صنعتی تا تولید، مصرف و توزیع را مورد توجه قرار داده است.
تمرکز جامعهشناسی اقتصادی جدید بر نقش روابط و نهادها و ساخت اجتماعی در اقتصاد است.
نویسنده تلاش میکند با مرور تمامی آثار مهم اقتصاد و جامعهشناسی اقتصاد، نظریه خود را ارائه کند.
سبک زندگی، مصرف فرهنگی و اوقات فراغت فضه هوشیارمهربان؛ ویراستار: محمدباقر جعفرنژاد، تهران: هوشمند تدبیر.
۱۳۸ ص.
رقعی (شومیز).
رقعی (شومیز).
۱۰۰۰۰۰ ریال.
چاپ اول/ ۱۰۰۰ نسخه.
شابک: ۵-۰۳۷-۴۱۸-۶۰۰-۹۷۸ سبک زندگی و نحوه مصرف افراد در زندگی روزمره یکی از موضوعاتی است که در دنیای امروزی اهمیت زیادی پیدا کرده است.
چون سبک زندگی افراد بر بسیاری از جنبههای مهم زندگی تأثیر زیادی میگذارد.
سبک زندگی بر نوع تفریح کردن افراد، نوع روابط و چگونگی گذران زمان تأثیرگذار است.
مصرف فرهنگی افراد نوع و سبک زندگی آنان را مشخص میکند.
در کتاب حاضر سبک زندگی و نظریههای آن تشریح شده و نقش عوامل جمعیتشناختی در ایجاد سبک زندگی افراد بررسی شده است.