"این نمایشگاه با عنوان «به سبک» (after) واکنش الدریج به آثار هنرمندان، مائوریتزیو کاتلان، هارلند میلر و گیلبرت و جورج است.
همانطور که الدریج میگوید: «من با استفاده از تصاویر عکاسی برای خلق گونههای متفاوت چاپ، به این سه هنرمند متفاوت نهتنها از لحاظ بصری بلکه از نظر بافت آثار هم عکسالعمل نشان میدهم.
وبسایت نمایشگاه راجع به پرفورمنس پاپه مینویسد: قطعهسنگ مرمر کارارا (یکی از مرغوبترین سنگهای مورداستفادة مجسمهسازان) «نماد سنتهای تاریخ هنری مهم» است و در ادامه میافزاید: «هنرمند این سنتها را هم بهعنوان یک موهبت و هم اسباب دردسر تجربه میکند؛ گاهی مجبوری ذهنیتهای ثابت را بشکنی تا شیوة خاص خود را بیابی.
آیا دلیلی برای بدگمانی به تصاویر وجود دارد؟ چه چیزی موجب میشود فکر کنیم یک نقاشی واقعیتر از دیگری است؟ این گزاره که نقاشان خودشان را بیان میکنند، چه معنایی دارد؟ این کتاب همچنین به دقت مسائل مطرح در جهان هنر معاصر را موردتوجه قرار میدهد."