![7](/view/entityimage/pageimage/mor.gif?articleid=1313127&number=38&pagenumber=7&language=ar)
مؤلف: خجسته باقرزاده، حسن ؛
مطالعات رسانه ای پاییز 1396 - شماره 38 التصنيف C (Azad University (11 صفحة - من 7 إلی 17 )
سازمان صدا و سیما را میتوان یکی از بزرگترین سازمانهای رسانهای دانست که دارای تعداد زیادی شبکههای رادیویی
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/DOT.gif)
الکلمات المفتاحية: بازارسازی سازمان بازار پایه تولیدات عالی رسانه ملی
- استلام ملف الإرجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![7](/view/entityimage/pageimage/mor.gif?articleid=1313127&number=38&pagenumber=7&language=ar)
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();