ملخص الجهاز:
"اساس هردو عالم جزسخن نیست د که ازکن هست شد از لاتکن لللللللا البته این نگاهی متاله به موضوع است، اما ادبیات نیز در تنبه به مسئله ی زبان، از دکاوت، هایدگوو ویتگنشتاین تا مغسران ادبی کتاب مقدس، همواره درگیراین بحث های بنیادین بوده است.
درک تجربی نویسندگان داستان کوتاه از مسثله ی زبان در این قالب داستانی، از موضوعات بسیار جذاب برای پژوهش های زبان شناسانه است.
سلیمانی داستان های مهم جهان کک سیک داستان کوتاه را خوانده است، اما عادت ندارد از ناکامی های تکنیکی با تقلیدهای عجولانه پیشگیری کند.
، ی دری ،،، زمستان ٩٣ ~ / سلیمانی داستان های مهم جهان کلاسیک داستان کوتاه را خوانده است ، اما عادت ندارد از ناکامی های تکنیکی با تقلیدهای عجولانه پیشگیری کند.
منطق داستان کوتاه مانند منطق ریاضی برپایه ی معقولات بدیهی بنا شده است، اما این قالب درادامه - مانند ریافیات به کشفیات بغرنج می رسد، درست مانند نقاشی های نبوغ آمیزکودک که ناهنجاری هایش اصول بنیادین هنجارهای هنری خک ق را وضع می کند.
بااین حال، ناچاریم مانند ب یوا ازاو یبرسیم اصالت عطوفت و دل بستگی را چگونه می توان شرح داد؟ یا اگر یبذیریم کامل ترین تعریف شر وفادارنبودن به ابدیت است، چگونه می توانیم کارکردداستان های خود راازحدترحم برانگیزبودن به مدارج بالاترازنقا دهیم؟ اگرخیانت، به قول فاباکفه ٩ ، همان خرفتی ذاتی این جهانی باشد، هوشمندی خیررا چگونه باید نشان داد؟ این ها پرسش هایی است که به نظرم حتی برای خواننده ی نوجوان امروزی مقدر باشند."